Домашня сторінка
Діалог | Згадаймо | Зміст | Історія | Мистецька хроніка | Музика в кіно | На екранах | На сценах | Нові книги | Обличчя | Професія: режисер | Фестивалі | Ювілей фільму |

  Навігація

Останній
номер

Архів

Автори

Кіноклуб

Про нас

Пошта

Пошук

 
 
 
Розсилка
Зміст номера про авторів

Наші Автори:

Анастасія Канівець Валлійська Кассандра в радянському потойбіччі

Від ляльок-друзів до нанотехнологій і екологічних проблем

Вона – Донбас. Жінка з ОРДЛО в ігровому кіно

Долі незвичайних людей. Новий сезон

Живі ляльки Леоніда Зарубіна

Зарубіжне кіно на великому екрані у 2019 році

Інна Гончарова: «Намагаюсь кожного дня робити світ красивішим»

Кіноепос про Велику війну

Макар Тихомиров: «Хочеться встигнути якомога більше!»

Міфи і сни Михайла Іллєнка

Про гендер – і не тільки. Огляд швейцарських фільмів

Про хлопця, шамана і трьох богатирів

«Варварське буйство барв»

«Ступати заважають». Образ куркуля в радянському кіно



Анастасія Пащенко (Не)блакитний світ дитинства

"Гайдамака": "театр історії" в українському короткометражному філ

"Голий острів" К.Сіндо і "Камінний хрест" Л.Осики

"Земля" через фотооб'єктив

"Імперський" образ України в українському поетичному кіно

"Мужицький ангел": різдвяна історія

"Таємна свобода" або Застілля кіношістдесятників

"Українська революція": реконструкція історії

Актуальність екологічних проблем у фільмах Леоніда Осики

Алім – кримськотатарський бунтар

Анатоль Петрицький - сценограф

Анімаційні світи Давида Черкаського

Бої Української Галицької Армії

В очікуванні на Спасителя

Василь Сліпак: історія як міф

Візуальна антологія українського кіно

Віктор Івченко як виразник настроїв "відлиги" і "застою"

Влада, насилля і медіа. «Вайнштейн»

Ганна Яровенко: «Мій фільм – це зброя»

Георгій Тасін: боєць кінематографічного призову

Гіркі жнива

Далеке-недавнє: кіноспомин про Першу українську революцію

Експедиція по Аралу

Житіє Стуса

Життя під звуки труби

Завойовник- «визволитель»: образ воїна в сучасному російському кіно

Загублені світи Ірини Цілик

Залп сміхом по ворогу

Зміна історичної моделі. Документалістика Ігоря Кобрина

Ілюзорне життя в ілюзорному світі

Ірина Гурвич: анімація як пошук

Кіно про (не)забутих

Коли дитина має стати "дорослою"

Короткий метр про головне (яке в кожного своє)

Красна Маланка: світ українського карнавалу

Культуртрегерство чи культурна монополія?

Мей Вест – кінодіва-бунтарка

Микита Кожум’яка, що рятує світ

Міф чорнобильський, міф України…

Міфологічний вимір Іллєнкових фільмів

Міфологічні основи образів природи в українському поетичному кіно

Мотиви і образи Кобзаря в кіно

Над ким кряче чорний ворон?

Напередодні. Тарас Шевченко у мистецькому просторі

Незахищеність

Нелегкий шлях додому

Парад «Вільних»

Перші визвольні змагання в 3D: від кінопроекту до виставки

Побутове кіно як відповідь на соціальне замовлення

Присмак штучності в казці про Силу

Про варіативне кіно та його режисуру

Про зникле місто, майбутнє і колективне несвідоме

П’ятдесят відтінків чорного

Революція гідності: американський ракурс

Сила духовна і сила збройна

Степан Коваль: «Це все – наша країна…»

Тарас Компаніченко: «Втримати небо наших цінностей…»

Теми вічні й актуальні. Творчий звіт майстерні Василя Вітра

Толока як спроба української історіософії

Три часи дитинства

Україна, що пройшла крізь вогонь

Українська анімація: народження

Українське поетичне кіно в кінокритиці союзних республік

Українське поетичне кіно як зразок національного кінематографа

Український театр ХХ століття

Фільм без кисню

Фільми Івана Кавалерідзе як приклад формування історичної моделі

Цукерки і морфій. Не/сподіваний погляд на Крути

Чарівний світ дитинства. Алла Грачова

«Брат мій, ворог мій», або Українець на російському екрані

«За нашу і вашу свободу!». Польські аси у Битві за Британію

«Захар Беркут»: свобода як цивілізаційний вибір

«З’явився блискучий режисер з національно вираженою ознакою», або Іст

«Іван Мазепа» 1918 року: кінематографічне не/відкриття України

«Кіборги» Ахтема Сеїтаблаєва: зброя і музика

«Кожна шахта – цитадель»

«Космотворчий» і «есхатологічний» мотиви в укр. поетичному кіно

«КРОК-2018»: польоти і портрети

«Маяк»: світло і темрява міфу

«Східний експрес»: назустріч кон’юнктурі

«Танго зі смертю»:жіночі образи каральної системи в українському кіно

«Тіні забутих предків» у «Мистецькому арсеналі»

«Чорний козак»: народне кіно про народну культуру



Вікторія Котенок Taking the Stage-2017: «Межі та кордони»

Анжеліка Савченко: «Краса наповнює людину духовно»

Богдан Бенюк про «облицювальну плитку», кайф творчості і пріоритети

Віктор Жданов про творчий рай, «ремонт» душі та патріотизм

Гештальт-терапія

Гірка історія про «солодку» Дарусю

Гротеск і душевність. Олена Хохлаткіна

Едуард Митницький: «Зрештою, світ не такий страшний, коли є театр...»

Енергетичний центр Стас Жирков

З хитрим оком і душею дитини

Ірина Кліщевська: «Лише вгору і без зупинок»

Історія «солом’яного» кохання

Класик української анімації

Колективне вбивство

Мед із присмаком «війни»

Микола Гринько. Самовідчуття духу

Олександр Кобзар: «Треба бути готовим до шансу, який випадає в житті»

Очищення історії та душі

Порцеляновий кролик: вистава для сімейного перегляду

Римма Зюбіна про важливі ролі, «переставлені рейки» і небайдужість

Роман Ясіновський: «Богу я вдячний більше за складні моменти»

Сімейний театр Віталія Кіно

Станіслав Колокольніков: «Це своєрідна плата за право бути на сцені»

Тетяна Міхіна: «Робота над виставою – це ніби подорож»

Увічення пам’яті

Усьому свій час і місце

Фаворитка глядачів

Фестиваль-премія «GRA»: театральний портрет країни

Франківці в об'єктиві фотомайстра

Цілковито віддана своїй професії. Наталія Іванська

Щаслива жінка і успішна актриса. Леся Самаєва

«pUp.pet» – уперед за лялькою!

«Берегиня»: театр українського фольклору на новому етапі

«Гарантія два роки»: пошуки щастя

«Зойчина квартира», або Війна триває

«Коріолан»: перемога людяності

«Тонкошкіра» актриса Поліна Лазова



Іван Канівець (Не)зрозумілий Довженко

V Міжнародний фестиваль історичного кіно «Поза часом»

Війна в медіапросторі починається задовго до того, як починають стріл

Київська фортеця приймає фестиваль історичного кіно

Про оптимізацію виробництва українського кіно(1)

Українські визвольні змагання в російському кіно. Режисерські засоби

«Генерація волі» – 3D-кінопроект про минуле засобами майбутнього

«Поза часом» та поза карантином

«Ще не вмерла Україна» в радянському кіно



Лариса Брюховецька 100 років театру імені Марії Заньковецької

15 років «Кіно-Театру» в контексті українського кіно*

"Звенигора": оволодіння історичним часом

"Побачити те, рідне, що поруч з нами..."

А нам байдуже - одвічний принцип чиновника

Ада Роговцева: чесність із собою

Актор – це маленький оркестр. Слово про Тараса Денисенка

Анастасія Бортнік: «Він ішов на смерть заради добра…»

Анімаційний серіал про Україну для дітей

Балканський антирецепт, або Помилка Кустуриці

Безсмертний дух народу: історія створення фільму "Вавилон ХХ"

Біг як метафора

Блокбастер 1920-х

Богдан Козак, заньківчанин

Будні авіакомпанії й коротке свято кохання

Василь Портяк: «Я відчув смак цієї роботи»

Василь Цвіркунов і національне обличчя кіностудії

Вистава «Сон» у Київському ТЮГу

Відданий рідній Польщі. Спогад про Анджея Вайду

Відкрита рана

Відлуння війни на Донбасі

Віктор Гресь: тривання лицарства

Віктор Жданов: «Мені випало щастя висловити свої думки»

Він виконав своє життєве призначення

Віра Фарміга - українка у великому кіно

Вісім років української автономії. До 90-річчя ВУФКУ

Віталій Зимовець, якого пам’ятаємо

Віталій Чернецький: «Є достатньо людей, відкритих до нового»

Віталій Юрченко з покоління шістдесятників

Волдимир Московченко: «Щоб знали про цю війну»

Волинське Полісся дочекалося…

В’ячеслав Воронін: «Я починав у кіно з ролі українця Трояна…»

В’ячеслав Довженко: «Люди хочуть дивитися “Кіборгів”»

Генерал-хорунжий як сценарист

Геннадій Станілевич: «Рятувати державну студію»

Героїчне у фільмах Миколи Мащенка 1970-1985 років

Григір Тютюнник: «Пишу – і плачу, пишу – і радію»

Григорій Шумейко: «На рідній землі, на мистецькому полі…»

Давня і сучасна Україна в кіно Польщі

Дивіться українське... о 4-ій ранку

Дозволяю фарбувати в синій колір,або Сенс життя псевдохворого Зайчика

Доля оберігала українських бандуристів

Донбас. Земля і люди

Драч-сценарист: витоки і становлення

Духовна підтримка українців

Естет і аскет До 80-річчя Валерія Кваса

Єжи Гофман: «Наші зв’язки з Україною не перериваються»

Життя оперети «Мікадо» Артура Салівана

З приводу оскароманії

Замкнена правда

Зустріч з поезією Лесі Українки на Волині

І детективна інтрига, і жива дійсність

Іван Канівець: цілісне прочитання Української революції

Іван Миколайчук і актуалізація українських етнічних кодів, символів.*

Іван Миколайчук – Емір Кустуріца

Істан Розумний: «Грати цього хлопця було відповідально й почесно»

Історія України за Єжи Гофманом

Кар’єра Степана Радченка й атмосфера двадцятих

Каяття Симона Петлюри

Кіно не любить фальші

Кіноаматори. Освоєння українського простору

Кінорежисер і його автопортрет

Критик і дослідник мистецтва

Лариса Руснак і вистава «Персона»

Леонід Осика очима Світлани Князєвої

Лесь Сердюк: (не)виконана місія

Любов Боровська: «Алла Бабенко - один із найглибших інтерпретаторів

Любов чи прагматизм? (Тетяна Магар)

Мазайло став Мазєніним. І що в результаті?

МАЙКЛ СПРІНГЕЙТ: «НАМ ПОТРІБЕН ГОЛОС УКРАЇНИ»

Майстер філігранно виписаних персонажів

Марія Кочур-Форманюк: закон збереження творчої енергії

Микола Мащенко: син сім’ї довженківців

Мистецтво саспенсу. «Їх знали тільки в обличчя»

Мистецька хроніка

мистецька хроніка

Мілош Форман і традиції чеської комедії

Містичний, метафоричний, модерний

МКФ «Кінолітопис»

Мозаїка теорій кіно

Молитва як порятунок

Мужня правда про Іловайськ

Музика Дзвонарів продовжує лунати

На олтар болючої пам’яті (екранна галерея Леоніда Анічкіна)

Найвища з насолод

Національні світи кіно 1920-х. До 95-річчя ВУФКУ

Не залишилось жодних слідів

Невідоме про фільм "Тарас Шевченко"(1951)

Нездійснений фільм про Івана Сірка

Неллі Корнієнко: «Паломництво Леся Танюка до Леся Курбаса»

Нове покоління

Один з українських кінознаців

Олександр Довженко і Київська кінофабрика

Олександр Муратов: людина зблизька

Олексій Богданович про емоційні стани, метод Данченка і поезію Шекспі

Олена Баша: «Вірю в нашу акторську молодь»

Олесь Санін: «Мені подобається шукати і відкривати нові території…»

Оператор-чарівник. До 125-річчя Данила Демуцького

Оригінальний і сміливий фільм – рідкість

Перли на дні. Національне як загальнолюдське

Перший український фільм, який мав великий успіх в Америці

Пішов від нас Богдан Ступка.

Плоди вдячної пам’яті

Поезія для спраглих

Польська тема в українському німому кіно

Почуття… Глядачі на них чекають

Привид ідеального актора з театру Курбаса

Приємний дух змагання: «Кіно-Ялта» - 2007

Про невідому війну

ПРОДОВЖЕННЯ КУРБАСА. ЛЕСЬ КУРБАС І ЮРІЙ ІЛЛЄНКО

ПРОРИВ ДО ВІЧНОГО

Реформування кіноархіву: чи реальні перспективи?

Розстріляний талант

Роман Балаян. Кіно як свято натхнення

Роман Росляк: «Чим сьогодні цікаві архіви ВУФКУ»

Рух до недосяжного

Світло Наталі Наум житиме у людських душах

Свобода без вибору, або Кілька міркувань з приводу захисту суспільно

Сергій Борденюк: «Творча висота оператора пов'язана з рівнем режисури

Сергій Михальчук: «Треба чесно робити свою справу»

Сергій Тримбач: «Справжня критика це не обслуга…»

Слово Лесі Українки робить юних мудрішими

Смак свободи

Співуча візуальність. Творчість Ніни Василенко

Спілкування у кінопросторі Польщі

Страждання чужорідного тіла

Та, що несе світло

Так починався тріумф. «Тіні забутих предків» 4 вересня 1964 року

Там, де люблять давньогрецьке мистецтво

Твір, небезпечний для режиму

Твори Лесі Українки як тест на театральну майстерність

Творці національної культури в кіногалереї Жанни Бебешко

Творча енергія Леоніда Осики

Творча зустріч з українськими кінематографістами. Вибране

Територія ідей. Українське кіно в контексті європейського* Частина І

Територія ідей: українське кіно в контексті європейського.

Ті, в кому живе душа українця

Той, хто просвітив світанок

У гущі екстремальних подій

Усмішка Миколи Яковченка

Учасників конкурсу імені М.Яковченка більшає

Федір Стригун: незмінне в час змін

Фільм і глядач у пошуках взаємності: 2013–2014 роки

Хома Брут, Чартков та інші

Хто він, герой Романа?

Циганська муза

Юрій Іллєнко. Порахунки з імператорами

Юрій Ріпенко: «Проблема – відсутність національного дистриб’ютора»

Як знімали шедевр: фотографії з колекції Бориса Косарєва

Як повчали Майстра

Якого раю ми бажаєм?..

Ялта вшановує Чехова

«Відлига», або Чи можливе кіно без Регіни Марківни?

«Во избежание непредусмотренной камерности...», або Як виправляли і з

«До кіно пішов я з єдиною метою – робити комедійні фільми»

«Є хата, є Десна, але тебе нема…»

«І воля моя, як ці гори, висока!»

«Креденс»: умотивований протест

«Лебедине озеро. Зона» – провісник трагедії Донбасу

«Мене завжди цікавив феномен щирої й чесної людини»

«Наймичка»: фільм рідкісного жанру

«Наш чесний хліб»

«Просто живу!»

«Тіні забутих предків»: культ краси всупереч глобалізації

«Хотіла б я піснею стати…»



Лариса Іванишина "Закарбований час"- українською

Амадей, який не дає спокою...

Андрій Александрович-Дочевський – сценограф-універсал

Андрій Тарковський: збирач снів

Бабця із зони відчуження

Біографія як видовище

Бути художником кіно

Війна у мирній країні і проблема вибору

Внутрішня війна на кінематографічному фронті

Водевіль чи не водевіль?

Героїв його фільмів знали в обличчя

Глибокий колодязю, золоті ключі...

Дійсність і міраж, або Люди степової глибинки

Дійсність у тісному форматі

До 95-річчя ВУФКУ Кіноплакат 1920-х як мистецтво

Доля академіка Дмитра Наливайка

Жінки Емми Томпсон

Загадки корифеїв. Борисоглібська

Знову кохання фатальної жінки

Іван Миколайчук - маг любові

Іван Миколайчук: незіграні ролі

Інтенсивна хореографія

Йосип Найдук і його заповідь

Комедія чи інтермедії-анекдоти?

Концентрація художнього образу

Літопис доброї пам’яті

Людина душевної краси

Людина з табуретом і людина зі зброєю

Людмила Натанчук: «Мавку було грати легше…»

Микола Мащенко. З нагоди 90-річчя

Минуле в кіно Центральної і Східної Європи

Музика в кінематографі України

Насолода спогадів

Непокірний Анатолій Лупиніс

Олександр Аскольдов. Уроки історії

Олександр Печериця: відчайдушне бажання творити

Перша любов

Покликання

Поле тяжіння екзистенційної драми

Практика сміху, або Енергія наших кінокомедій

Престиж педагога – у престижності його вихованців

Пригоди песика

Приручена видовищність

Свобода і родинний обов’язок у фільмі «Додому»

Сіль землі. Федір Панасенко

Спілкування з Миколою Вінграновським

Такий він, східняк

Тарас Шевченко: імператив України

Твір, що вже став сакральним

Трагедія Гоголя

Три сестри: безвихідь

У Вроцлаві досліджують кіно Східної Європи

У мирний час полягли за Україну

Український кіноекран-2017: що запам’яталось?

Українські повстанці в ГУЛАГу і тиск глобалізації («Червоний»)

Фієста і фортуна

Фільм Ольги Самолевської: біль за людину

Фільм «Будинок “Слово”» наближається до фінішу

Фільм, у якому багато персонажів

Фільм-опера "Наймичка" зворушує, як і 50 років тому

Хворобливі жіночі фантазії

Хто вони, «непрощені»?

Цінність зафіксованого, або Коли фотографія стає фільмом

Якби винайшли еліксир доброти, його назвали б "А. Хостікоєв"

«Гуцулка Ксеня» чи концерт «Дахи-Брахи»?

«З кінознавчого записника» Вадима Скуратівського

«Корона Карпат» відбулася всьоме

«Сильніше, ніж зброя»

«У СИНЬОМУ НЕБІ Я ВИСІЯВ ЛІС»

«Український аргумент»

«Уперше зустрів актрису, не хвору на зіркову хворобою»



Олена Крутова Аристократ духу на вогнищі згуртованої брехні

Відлуння любові Валерії Заклунної

Давид Бабаєв: «Головне для мене – бачити розчулені обличчя»

Життя як парадоксальна трагікомедія

Зла пристрасть

Казка про самотнього генія

Лариса Кадочникова: «Дві долі злилися в одну – долю актриси»

Містерія життя під куполом Гімалаїв

Насер Хемір та його трилогія пустелі

Одержимі магією звуків

Олександр Вампілов на всі часи

Партитура: звуки світу, втілені в музиці

Променистий Лучано із сонячною усмішкою

Режисура як спрага композиторства

Рідні і чужі

Самобутня ексцентричність як запорука успіху

Сумний оптиміст

Там, де панує музика серця

«Оскар»-2019

«Украдене щастя». Доля – одна на трьох



Редакція 12 травня в Галереї мистецтв ім. Олени Замостян НаУКМА відзначили 20

120-річчя О. Довженка на кіностудії його імені

Актори театру і кіно 20-х

Анонс книжки «Українські обличчя кіно й театру»

Будьмо реалістами – вимагаймо неможливого!

Бути

Вітання з 20-річчям «Кіно-Театру»

Вітання з ювілеєм

Глядачі про фільм «Співає Івано-Франківськтеплокомуненерго»

Екранний світ Сергія Параджанова

Зміст

Зміст

Зміст

Зміст

Зміст

Зміст 2014

Зміст 2017

Зміст 2018

Зміст 2018, № 2

Зміст 2019

Зміст 2019 №3

Зміст 2019 №5

Зміст 2020

Зміст за 2009 рік

Зміст за 2016 рік

Зміст номерa

Зміст № 1, 2013р.

Зміст № 1, 2020

Зміст № 2, 2020

Зміст № 3, 2020

Зміст № 4, 2019

Зміст № 4, 2020

Зміст № 5, 2012

Зміст № 5, 2020

Зміст № 6, 2019

Зміст № 6, 2020

Зміст №1, 2016

Зміст №1, 2017

Зміст №1, 2018

Зміст №1, 2019

Зміст №2, 2013р.

Зміст №2, 2015

Зміст №2, 2017

Зміст №2, 2019

Зміст №3, 2016

Зміст №3, 2017

Зміст №3, 2018

Зміст №4, 2013р.

Зміст №4, 2015

Зміст №4, 2016

Зміст №4, 2017

Зміст №4, 2018

Зміст №5, 2013

Зміст №5, 2015

Зміст №5, 2016

Зміст №5, 2017

Зміст №5, 2018

Зміст №6, 2013

Зміст №6, 2015

Зміст №6, 2016

Зміст №6, 2017

Зміст №6, 2018

Интеллигенция выступила против войны

Івану Миколайчуку до 70-річчя

Кінорежисер світової слави

Книги

Крилаті думки - крилаті вислови

Лист меру Києва Віталію Кличку і відповідь на нього

Лист Міністру культури і відповідь Міністерства

Мистеціька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

мистецька хроніка

мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька Хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька Хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Мистецька хроніка

Народження Київської кіностудії. До 90-річчя

Ніхто тоді не знав, чим це закінчиться…

Олексій Серебряков: «Не бачу сьогодні бажання нести відповідальність…

Оповідання Олега Сенцова іноземними мовами

Підсумки 2018 року. Опитування

Події

Польська інтелігенція закликає уряди і жителів ЄС зупинити путінський

Презентація кінопроекту «Солодка Даруся»

Про Валерія Башкатова

Про вихідців із України в Голлівуді

Синдром Юди

Український погляд на кіно Польщі

Участь Центру кінематографічних студій у Днях науки в НаУКМА

Шлагбаум піднімається…



Роман Росляк "...ВУФКУ зазнало такої поразки, що тепер невпинно котиться вниз"

Донесення агента «Чорний» про зйомки фільму «Щорс»

Юрій Яновський: "Моє страждання у ВУФКУ вже скінчилося"

«Агент “Уманский” фальшивит, неискренен как обычно…»

«В разоблачении двурушнической, националистической линии...»

«Во сне Довженко часто говорит по-украински…»

«Довженко производит впечатление совершенно издерганного, измученного

«Довженко – человек, говорящий все, что думает, и не способный на к



Тетяна Дениско Білле Ауґуст, продовжувач традицій скандинавського кіно

Випадкова невипадкова зустріч

Ізабель Койшет. Жінка у надскладній ситуації

Людяне кіно Мануеля де Олівейри

Немає вибору в художника

Олежик без ідентичності. Неукраїнське кіно про Україну

Отар Іоселіані: філософ, зачарований плином життя

Очима яреськівських селян

Подолати час: рецепт від Олександра Дзекуна

Поезія повсякдення у фільмі Джима Джармуша «Патерсон»

Політичний геній за темних часів

Помста – страва, яку подають холодною

Сумна логіка

Трагічна доля Василя Хмурого (Бутенка)

Якими намірами вимощено ту дорогу

«Гамер»: вибір на користь життя?



Юлій Швець 10-й ОМКФ: тріумф аутсайдерів, лукавство переможців

"Гамлет 2/2"

Акт екзистенції, або Втрата мети

Ангели за хмарами

Андрій Іванюк: «Головна моя тема – війна»

Багаті також платять

Будинок з «химерами»

Валентин Васянович: між історією і документом

Велике турне в глибину сучасності

Величність вибору чи нікчемність уподобань

Випробування почуттів на схилі життя:hominem te memento

Візуалісти й концептуалісти

Віталій Лінецький хотів, щоб більше всміхалися

Геометрія толерантності у «Квадраті» Рубена Естлунда

Два дзеркала для епохи. Огляд харківських вистав

Діти райка на шляху до раю

Дуель заблуканих

Жінки Олів’є Ассаяса (до 65-річчя режисера)

За фасадом сімейного міфу

Заповіт вічно молодої

Інстинкт самозбереження, або Поступ ніжності в південному місті

Історія віри в Україну

Камера – око поета

Кен Лоуч: «чарівний світ ординарності»

Мавка проявила характер

Наш будинок існує в нашій пам’яті

Неевклідова геометрія Валерія Фоміна

Нові часи: театр проти

Огляд харківських вистав

Одеська ілюзія, або Кіно на Привозі

Одеський міжнародний кінофестиваль 2017: пагорби і сплески

Одеський МКФ як дзеркало війни

Одеський МКФ: "реальність" "у тумані"

Олег Драч: особистість бачить парадоксальне

ОМКФ-2018: che ti dice la patria?

Останній дисидент Голлівуду. Клінту Іствуду – 90

Патріотизм і лібералізм у фільмі «Кіборги»: перспективи консенсусу

Перейти рубікон

Персонаж у пошуках автора

Персонажі в пошуках автора

Під сонцем

Політ дозволено. Романові Балаяну – 75

Пригоди красунь і бабусь у дискурсі новітнього українського кіно

Про стан сучасного українського кіно

Про що ми кажемо, коли кажемо про кіно, або Красиві й самотні

Продавці дощу

Різдво козацьке: не вір, не бійся, не проси

Розум і стихія Українського Відродження

Свобода й навкруги: межі одеського ландшафту

Солдат імперії: страдник чи герой?

Стокгольмський синдром

Театр після театру. Харківський сезон у термінах революції

Тематичний план Держкіно: кволий чи нещадний?

Тимур Ященко: «Наше кіно – патріотичний міф з реалістичним корінням»

Три пуди любові за відсутності щастя

Тьєррі Фремо: треба поважати кіно

Україна в північноамериканському кіно

Упорядник молекул

Фаворити і фаворитки на панелі сучасного кіно

Харківська мрія

Харківська мрія

Хлопчик з рушницею, або Втілення Духу

Хто ви, містере Блум?

Циганська муза

Чого чекати від українського кіно: лінія розлому

Чоловік, який подарував Місяць

Чорний ворон та перелітні птахи: карма поколінь

Як нам розбудувати Париж

«Війна» чи «місія»? Відповідь європейців

«Втомлені війною»

«Другорядне» кіно Євгенія Марголіта

«Знайшовсь-таки один козак…»

«Культурна політика»

«Мельпомена Таврії 2019»: від «середньовіччя» до ренесансу

«Мельпомена Таврії»-2017

«Мельпомена Таврії»: те, що поруч

«Минає літо»: «Verba» в Національному театрі

«Не наше» кіно. Чи заслуговує Україна власної культури?

«Сімейне кіно», або Як облаштувати Шотландію?




 
Гарячі новини на Facebook

 
 
 
 
  Опитування

Шановний читачу!
Ми проводимо невелике опитування, що має на меті визначити преференції наших читачів. Ваші відповіді допоможуть нам зробити журнал “Кіно-Театр” ще цікавішим для Вас.

  Рубрики
Діалог | Згадаймо | Зміст | Історія | Мистецька хроніка | Музика в кіно | На екранах | На сценах | Нові книги | Обличчя | Професія: режисер | Фестивалі | Ювілей фільму |
  Навігація
Домашня | Останній номер | Автори | Архів | Кіноклуб | Про нас | Передплата | Пошук | Пошта |
  Copyright
© 2006 KTM
Всі права застережено. Використання матеріалів КТМ дозволяється за умови посилання на КТМ. Передрук, копіювання інформації в будь-якому вигляді суворо заборонено.
  Інфо
© 2006 KTM
Програмування сайту
Фролова Аліна
Системний супровід
Білослудцева М.