|
Сергій Маслобойщиков
на зйомках фільму "Галшчин дім"    
|
— Сергію Володимировичу, розкажіть, будь ласка, про що буде
ваша нова картина?
— Дія фільму розгортатиметься в Києві 1911 року. Гадаю, події, які
відбувалися в цей час у місті, — справа Бейліса, вбивство Столипіна
— особливим чином вплинули на всю світову історію. Мені здається,
в цей період завершується історія особистісна й активно заявляє
про себе історія масової людини. Сюжет картини сконцентровано навколо
вбивства Петра Столипіна в Київському оперному театрі. При цьому
мені б хотілося відтворити особливу київську атмосферу тієї доби,
величезне національне, культурне розмаїття, показати молодіжне середовище
(університет св.Володимира), київське підпілля, анархістів, провокаторів,
охранку, артистичні кола. В Києві 1911 року все це цікаво переплелося.
Утворилися якісь дивні зв’язки. Скажімо, вбивця Столипіна був уперше
заарештований в артистичному товаристві разом із Лесею Українкою
й Луначарським. Загалом намагатимуся створити певний художній образ,
який би втілював не так, напевне, епоху, як конкретні людські прагнення
і суперечності, що проступають і в наш час. Хочеться, щоб у фільмі
зіткнулися такі речі, як одвертий індивідуалізм, еґоцентризм разом
із прагненням порядку та бездумною інерцією, безвідповідальність
із відповідальністю, гра з прагматичною стратегією. Гадаю, що основний
конфлікт полягає між двома останніми. Гра найчастіше перемагає,
та порядок потім болісно відплачує за це. Це досить короткий виклад.
Говорити про це можна значно більше.
— Це буде авторська картина?
— В цьому випадку я планую створити дійове кіно, з активним темпоритмом,
орієнтоване на глядача. Чи буде воно при цьому авторським — це вже
поживемо-побачимо. Принаймні, я не ображуся, якщо його ще й так
назвуть.
— Хто буде продюсером стрічки?
— Основним продюсером є держава в особі Ганни Павлівни Чміль. Щодо
інших продюсерів, ще точно не відомо. Зараз ведуться переговори,
можливо, якихось партнерів ми знайдемо.
— А хто автор сценарію?
— Перший варіант сценарію написали відомі письменники Сергій і Марина
Дяченки, крім того, я брав у цьому невелику участь. Зараз іде процес
створення режисерського сценарію.
— Кого з акторів ви запросите на головні ролі?
— Я думаю про це, але конкретних кандидатур ще немає.
– Чи будете ви традиційно знімати Аллу Сергійко?
— Поки що для неї є роль терористки.
— Коли ви плануєте розпочати знімання?
— Якщо все ідеально складеться, я б хотів розпочати першого вересня,
в день убивства Столипіна. Сподіваюся, зйомки не закінчаться одинадцятого
вересня, в день страти Багрова й сумнозвісних американських подій
2002 року. Є й якась містика в цій історії.
— Де ви плануєте залучати додаткові кошти?
— Всюди, де можливо. Зараз ведуться різні переговори і в Україні,
і в Росії, і за кордоном. Сподіваюся, щось із цього вийде.
Корисні статті для Вас:   Поетика неігрових фільмів Сергія Маслобойщикова2002-12-10   Українська кінодраматургія: реальне і можливе2003-04-05   Швейцарський погляд на італійську класику2003-04-05     |