Актуально
Олександр Муратов. Самоомана
Ткаченко и Созановський про те, куди зникають гроші на українське кіно
На сценах
Устина Вовк. Прислухайтесь: «Так казав Заратустра»
Юлій Швець. Мавка проявила характер
Устина Вовк. Де панує творче відчуття світу
Фестивалі
Юлій Швець. «Мельпомена Таврії»-2017: від «сьогодення» до сучасності
Ярослав Грушецький. Великим шовковим шляхом
На екранах
Злата Єфіменко. Рідні, але чужі
Лариса Іванишина. Поле тяжіння екзистенційної драми
Марія Шевчук. Взаємини дітей і дорослих: сексуальність як зброя
Молоде кіно
Лариса Іванишина. Війна у мирній країні і проблема вибору
Анастасія Пащенко. Теми вічні й актуальні. Творчий звіт майстерні Василя Вітра
Обличчя
Лариса Брюховецька. Ада Роговцева: чесність із собою
Михайло Іллєнко. Актор широкого діапазону
Лариса Брюховецька. Майстер філігранно виписаних персонажів
Згадаймо
Валентина Шестопалова. Ultima ratio Віктора Кісіна
Теорія
Лариса Наумова. Відтворення і акторська творчість у теорії Віктора Кісіна
Історія
Лариса Брюховецька. Розстріляний талант
Жанна Колєва. Доля Миколи Сасима, Довженкового учня
Так починався тріумф. «Тіні забутих предків» 4 вересня 1964 (Стенограма обговорення та її коментар)
Нові книги
Вадим Скуратівський. Дослідження української кінематографічної трагедії
Лариса Наумова. Наближення «далеких»
Мистецька хроніка
Українське кіно на 52-му МКФ у Карлових Варах
Прем’єра «Recovery Room» Адріани Лугової
Основний та Національний конкурси Одеського МКФ
Продати кіностудії – продати історію нашого кіно
«Таємний щоденник Симона Петлюри»
Знімають у Карпатах
Завершено зйомки «Ексу» Сергія Лисенка
Ахтем Сеїтаблаєв зніматиме «Захара Беркута»
«Совість» Володимира Денисенка на IDFA в Нью-Йорку
Корисні статті для Вас:   Взаємини дітей і дорослих: сексуальність як зброя2017-09-11   Прислухайтесь: «Так казав Заратустра»2017-05-11   Мавка проявила характер2017-09-11     |