  | 
                                       
                                        
   
         | 
          | 
        
                
        
                                        
                                        
                                        | Зміст номера  2018:#4 | 
                                         
                                        
                                          | 
                                         
                                        
                                          | 
                                         
                                         
          
                        
                        
                         | 
                        
                                 
                                 
                                 
                                 | 
                                                  Сторiнки: 1 2 3 4  
                                 | 
                                 
                                
                                
                                 
                            | 
                            
                            
                 | 
                 
                       
                    
                    
                        
              
              
                  | 
                  К.Білокінь, Є.Дейнека та ін.  
                 Важливість кіно, як одного з механізмів впливу на суспільну думку і водночас потужного засобу для збереження і відтворення власної культури, сьогодні часто недооцінюють. Одначе більшість країн світу зрозуміла необхідність у поширенні й захисті свого кіно.  
               
   | 
                 | 
                       
              
              
                  | 
                  Лариса Брюховецька  
                 Інтерв'ю 
               
   | 
                 | 
                      
                  
                   | 
                    |    
              
              
                  | 
                  уклала Лариса Брюховецька  
                 Демуцький Данило Порфирович (16.07.1893, с. Охматів Київської області – 7.05.1956, Київ) – кінооператор, заслужений діяч мистецтв Узбецької РСР (1944) та Української РСР (1954). Закінчив юридичний факультет Київського університету Св. Володимира. В кіно з 1926 року, спочатку як завідувач фотолабораторії Одеської кінофабрики, потім як кінооператор. На Одеській кінофабриці зняв фільми: «Свіжий вітер» (1927), «Два дні» (1927), «Примхи Катерини ІІ» (1928), «Лісова людина» (1928), «Арсенал» (1929), «Тобі дарую» (1929, спільно з Олександром Лавриком), на Ташкентській – «Насреддін в Бухарі» (1943), «Тахір і Зухра» (1945), «Походеньки Насреддіна» (1947). На Київській – «Земля» (1930), «Іван» (1932, спільно з Юрієм Єкельчиком і Михайлом Глідером), «Подвиг розвідника» (1947), «В мирні дні» (1950, приз у Карлових Варах за найкращу операторську роботу), «Тарас Шевченко» (спільно з І. Шеккером і Аркадієм Кольцатим, 1951), «Калиновий гай» (спільно з Наумом Слуцьким та Віталієм Філіповим,1953). Був р 
               
   | 
                 | 
                      
              
              
                  | 
                  Лариса Брюховецька  
                 Василь Хмурий (справж. прізв. Бутенко; 1896–1940) – журналіст, мистецтвознавець, театральний критик. Належав до партії есерів. Брав участь у громадянській війні – щоправда, не на тому боці, як це комусь би хотілось: Василь Бутенко був ад’ютантом самого Симона Петлюри. Після поразки української армії разом з іншими недобитками-«петлюрівцями» опинився на еміграції. Повіривши обіцянкам і запевненням сина Михайла Коцюбинського, люди поверталися на Україну. Всіх їх невдовзі репресували, багатьох ліквідували в той чи інший спосіб. 
               
   | 
                 | 
                      
              
              
                  | 
                  Тетяна Дениско  
                 Учитель, військовик, активний вояк Армії УНР, журналіст, перекладач, мистецтвознавець, визначний театральний критик «березільської» доби, а також кінокритик, жертва Великого терору – це все іпостасі однієї особи на ім’я Василь Онисимович Бутенко (Хмурий).  
               
   | 
                 | 
                      
              
              
                  | 
                  Лариса Іванишина  
                 1967 рік. Країна Рад урочисто відзначає круглу дату жовтневого перевороту, названого Великою Жовтневою Соціалістичною революцією. Готувалися до 50-річного ювілею з належним трепетом та ентузіазмом і кінематографісти. В півстолітньому минулому вишукували постаті й сторінки ще не висвітлені на екрані. Саме на цій хвилі міг з’явитися фільм, який ніяк не вписувався у творену з середини 1920-х міфологію пролетарської революції як очищення країни «від експлуататорів».  
               
   | 
                 | 
                      
              
              
                  | 
                  Галина Павленко  
                 У Музеї театрального, музичного та кіномистецтва України мав відбутися  ювілейний вечір, присвячений Ганні Ніколенко, заслуженій артистці УРСР. Я відповідала за його проведення і за виставку, героїнею якої була ця талановита акторка. Матеріали було відібрано з фондів музею та з особистого архіву Олега Комарова. 
               
   | 
                 | 
                     
  next page >>    
      
       | 
           
          
                    | 
        
        
        
          | 
              
                                    					
										
										
                                        
                                          | 
										Гарячі новини на Facebook
  
																			
										 | 
                                         
                                        
                                          | 
                                         
                                        
                                        
                                          | 
                                         
										 
										
               |  
              
                | 
               
               
              
    
    
           
         | 
          |