Актуально
Білокінь Катерина, Дейнека Євген, Крисальна Анна.
Досвід іноземних країн у відстоюванні вітчизняного кіно № 4
Винничук Юрій. З Росією в черепі № 2
Дзюба Іван. «Правда», з якою виходимо на люди № 3
Лисецький Сергій. Що згадалось, що минулось… № 6
Лист Міністру культури. Відповідь Міністерства № 1
Народження Київської кіностудії № 6
Размашкіна Інесса, Муратов Олександр, Лемешева
Людмила, Брондукова Катерина. Національній кіностудії
ім. О. Довженка – 90 № 5
Самолевська Ольга. Вічна пам’ять № 2
Вісті зі студій
З лінії фронту на знімальний майданчик № 1
Діалог
Брюховецька Ольга: «Життя – це не завжди пряма лінія» № 6
Кадочникова Лариса: «Дві долі злилися в одну – долю актриси» № 3
Кліщевська Ірина: «Лише вгору і без зупинок» № 5
Корнієнко Неллі: «Паломництво Леся Танюка до Леся Курбаса» № 3
Муратов Олександр: «Мене завжди цікавив феномен
щирої й чесної людини» № 2
Ріпенко Юрій: «Проблема прокату нашого кіно –
відсутність національного дистриб’ютора» № 5
Росляк Роман: «Чим сьогодні цікаві архіви ВУФКУ» № 1
Санін Олесь: «Мені подобається шукати і розкривати
нові території…» № 4
Сергій Фролов: «Симон Петлюра – це доля» № 6
Слуцька Інара: «Я щаслива, бо працюю над тим,
що мені подобається» № 2
Стригун Федір: незмінне в час змін № 1
Янчук Олесь: «Все, що я зняв, – це моя життєва позиція,
мій вибір» № 5
Згадаймо
Брюховецька Лариса. Актор – це маленький оркестр
(Тарас Денисенко) № 1
Брюховецька Лариса. Віталій Юрченко з покоління
шістдесятників № 5
Брюховецька Лариса. Критик і дослідник мистецтва
(Василь Хмурий) № 4
Дениско Тетяна. Трагічна доля Василя Хмурого № 4
Іванишина Лариса. Олександр Аскольдов: уроки історії № 4
Кінооператор-чарівник. До 125-річчя Данила Демуцького № 4
Комаров Олег. Пам’ять про актора житиме
(Анатолій Решетников) № 3
Марусик Василь. Гнані за правду (режисер і перекладач
Петро Марусик) № 1
Махтіна Євгенія. Дві пристрасті Віталія Борщова № 3
Павленко Галина. Плоди творчого тандему (Галина Черняк) № 4
Танюк Лесь: «Практики театру дають нову модель життя» № 5
Історія
Госейко Любомир. Леонід Могилевський: від ВУФКУ
до європейських кіностудій № 5
Залеська Онишкевич Лариса. Слідами пропалих рукописів
Юрія Косача № 4
Канівець Іван. (Не)зрозумілий Довженко № 1
Пащенко Анастасія. «Іван Мазепа» 1918 року:
кінематографічне не/відкриття України № 2
Пащенко Анастасія. Українська анімація: народження № 1
Скуратівський Вадим. Ейзенштейн у Голлівуді № 3
Класика
Скуратівський Вадим. Зрозуміти Лукіно Вісконті № 5
Мистецька хроніка
Антиукраїнська пропаганда № 1
Вечір пам’яті Миколи Надемського № 1
Відзнаки Одеського МКФ-2018 № 5
Вшановуючи Квітку Цісик № 4
Герої «Сторожової застави» на поштовій марці № 1
Два українських фільми і стенд на фестивалі в Торонто № 6
«Захар Беркут» у виробництві № 5
«Золота дзиґа» у «Кіборгів» № 4
Казка про гроші № 1
«Казка про гроші» – в українському прокаті № 2
«Кіборги» в зарубіжному прокаті № 3
Кінематографічна виставка № 2
Кіновиробництво зростає № 2
Кіноревізія Донбасу № 3
Кінорежисерові В’ячеславу Криштофовичу – 70 № 1
«Коло авторів» № 1
Національний мистецький фестиваль «Кропивницький-2018» № 6
Не стало Кіри Муратової № 4
Нові видання про кіно в Україні № 6
Нові фільми у Верховині № 2
Пащенко Анастасія. Перші Визвольні змагання у 3D № 5
Перший літній поетичний інтенсив Театру PS № 5
Перші відзнаки «Таємного щоденника Симона Петлюри» № 6
«Політ кулі» № 2
Попит на «Сторожову заставу» № 2
Презентація книжки «Острів сліз» № 1
Премію імені Леся Курбаса отримав Андрій Бакіров № 3
Призери Каннського кінофестивалю-2018 № 4
«Примари» в Единбурзі № 5
«Причинна» у конкурсі 9-го Picknic Film Festival № 6
Режисер «Межі очікування» здобув перемогу на МКФ у Мадриді № 5
Розпочато зйомки «Іловайської історії» № 6
Робота над фільмом «Донбас» № 2
Російська режисерка підтримала родини Олега Сенцова
і Кирила Серебреннікова № 5
Світова прем’єра фільму Сергія Лозниці «Процес» № 6
«Слово» мандрує світом № 3
«Слово» у Нью-Йорку № 4
Сто років театру імені Марії Заньковецької № 2
«Стрімголов» – переможець румунського МКФ № 5
Українсько-ізраїльську стрічку «No-one» відзначили
на МКФ у Відні № 6
Українську короткометражку відзначив «Маленький
Каннський МКФ» № 4
Фільм «Донбас» боротиметься за «Оскар» № 6
Фільм про Ґарета Джонса № 3
Фільми України в Болгарії № 2
Чи сприйме Оскарівський комітет «Кіборгів»? № 2
Члени європейських кіноакадемій закликали Путіна
звільнити Сенцова № 5
Шевченківська премія в номінації «Кіномистецтво» № 3
Ювілей оператора Василя Бородіна № 5
Ювілей фільму № 1
Docudays UA та його переможці № 4
Молоде кіно
Кучанський Олексій. «Особисте – завжди політичне»
як лозунг молодого українського кіно № 3
Радько Оксана. Негерої в героїчний час № 3
На екранах
Брюховецька Лариса. Доля оберігала українських бандуристів № 1
Брюховецька Лариса. Каяття Симона Петлюри № 6
Брюховецька Лариса. Кіно не любить фальші № 4
Дениско Тетяна. Політичний геній за темних часів № 3
Довженко В’ячеслав: «Люди хочуть дивитися “Кіборгів”» № 2
Друдзінський Роберт. Коханці й історія № 5
Жданов Віктор : «Це щастя – висловити свої думки» № 2
Зозуля Світлана …Не втратила життєвого оптимізму
й душевного тепла № 1
Іванишина Лариса. Біографія як видовище № 1
Іванишина Лариса. Бабця із зони відчуження № 6
Канівець Анастасія. Про хлопця, шамана і трьох богатирів № 1
Корнієнко Неллі. «Час недитячий» № 3
Крисальна Анна. Дев’ятий місячний день № 5
Крисальна Анна. Тоталітарна комедія, або Сто сім хвилин
із життя влади № 3
Крутова Олена. Насер Хемір та його трилогія пустелі № 5
Литвин Марія. Ін’єкція геніальних 1920-х № 3
Малета Марія. Громадянська війна у США очима жінок № 1
Марченко Сергій. «Будинок “Слово”»: зміна ставлення
держави до документального кіно № 3
Наумова Лариса. (Не)можливість довіри № 3
Наумова Лариса. Прагнення оптимістичного № 6
Наумова Лариса. Священний олень Йоргоса Лантімоса № 2
Наумова Лариса. У пошуках іскри людяності № 5
Наумова Лариса. Фільм, створений з любов’ю № 4
Наумова Лариса. Як падало небо (у викладі BABYLON’13) № 3
Невінчана Ірина. Любовна серенада для мексиканського
Іхтіандра № 4
Невінчана Ірина. Фільм як акт громадянської свідомості № 2
Пащенко Анастасія. Василь Сліпак: історія як міф № 3
Пащенко Анастасія. «Кіборги» Ахтема Сеїтаблаєва:
зброя і музика № 2
Пащенко Анастасія. Міф чорнобильський, міф України… № 6
Пащенко Анастасія. (Не)блакитний світ дитинства № 1
Пащенко Анастасія. «Східний експрес»: назустріч кон’юнктурі № 2
Рибаков Дмитро. Драма про життя і смерть № 2
Тримбач Сергій, Дацюк Галина, Чернілевський Станіслав.
Цей фільм треба послати до Мінська. Відгуки № 3
Шаповал Юрій. «Повеселей, ребятки!» № 3
Шевчук Марія. Музичний герой Революції Гідності № 1
Шевчук Марія. Нетипова місія спорту № 2
Шестопалова Валентина. Чи любите ви повоєнні фільми? № 5
Швець Юлій. Ангели за хмарами № 2
Швець Юлій. Геометрія толерантності у «Квадраті»
Рубена Естлунда № 1
Швець Юлій. Патріотизм і лібералізм: перспективи
консенсусу у фільмі «Кіборги» № 4
На сценах
Бевзюк-Волошина Лілія. Особливий театральний простір № 5
Вовк Устина. Епічне полотно про повоєнне покоління № 2
Вовк Устина. Життя коротке, мистецтво вічне № 1
Галацька Валентина. Пластична закодованість буття № 5
Дроздовський Дмитро. Кати і жертви Ларса Нурена № 5
Котенок Вікторія. Taking the Stage, 2017: «Межі та кордони» № 4
Крутова Олена. Життя як парадоксальна трагікомедія № 3
Крутова Олена. Рідні і чужі № 1
Литвин Марія. Вія можна не боятися № 4
Максименко Світлана. Чому заходить сонце? № 5
Поліненко Вікторія. Літня пані звинувачує, закликає, страждає № 1
Швець Юлій. Акт екзистенції, або Втрата мети № 4
Швець Юлій. Будинок з химерами № 1
Швець Юлій. «Культурна політика» № 2
Нові книги
«Буде в нас і кохання, і сльози…» Відгук на книжку Валерія
Гайдабури № 4
Грицук Валентина. З висоти пташиного польоту № 4
Дзюба Світлана. Світова кінокласика очами молоді № 6
Іванишина Лариса. «З кінознавчого записника» Вадима
Скуратівського № 1
Іванишина Лариса. Загадки корифеїв. Борисоглібська № 2
Литвин Марія. Життя і смерть у документах № 3
Литвин Марія. Запрошення до відкриття Івана Кавалерідзе № 4
Наумова Лариса. Благородна місія № 6
Наумова Лариса. Другий з п’яти № 1
Оповідання Олега Сенцова іноземними мовами № 6
Пащенко Анастасія. Про варіативне кіно та його режисуру № 4
Про вихідців із України в Голлівуді № 6
Обличчя
Анжеліка Савченко: «Краса наповнює людину духовно»№ 6
Вадим Скуратівський. Раїса Недашківська: талант і талан № 6
Котенок Вікторія. Гротеск і душевність Олени Хохлаткіної № 4
Любов Боровська: «Алла Бабенко – один із найглибших
інтерпретаторів Чехова» № 2
Олександр Піскунов: «Перший раз – й одразу труна і голий» № 3
Роман Ясіновський: «Я вдячний Богу більше не за щасливі № 5
моменти, а, навпаки, за складні»
Сергій Фролов: «Симон Петлюра – це доля» № 6
Шандибіна Катерина. Мій друг – людина популярна (Юрій Рудченко) № 5
Шевчук Марія. Бен Вішоу: «ніхто», що перетворюється
в «когось» № 1
Професія: режисер
Крутова Олена. Містерія життя під куполом Гімалаїв № 6
Наумова Лариса. Паоло Соррентіно. Свідомий вибір
самотності, або Кіно як велика гра № 3
Пащенко Анастасія. Чарівний світ дитинства. Алла Грачова № 2
Теорія
Дениско Тетяна, Дениско Петро. Символізм дзеркала
у фільмах Даґласа Сірка № 1
Фестивалі
Брюховецька Лариса. «Хотіла б я піснею стати…» № 1
Канівець Іван. V Міжнародний фестиваль історичного кіно «Поза часом» № 6
Котенок Вікторія. «pUp.pet» – уперед за лялькою! № 6
Наумова Лариса. Студентське «Око» № 4
Новікова Олена. Від «Молитви» до «Утойї» («Берлінале»-68) № 3
Павленко Галина. Де кожен митець розкутий… № 6
Серебренікова Людмила. У фокусі – кіно Латвії № 4
Скоморощенко Ольга. SEMINCI-62: дорогу жінкам № 2
Швець Юлій: «Мельпомена Таврії»: те, що поруч № 5
Швець Юлій. ОМКФ-2018: che ti dice la patria? № 6
Ювілей фільму
Брюховецька Лариса. Містичний, метафоричний, модерний.
(повний текст читайте в паперовій версії журналу «Кіно-Театр»)
Корисні статті для Вас:   Ольга Брюховецька: «Життя – це не завжди пряма лінія»0000-00-00   Міф чорнобильський, міф України…2018-11-11   «Варварське буйство барв»2018-11-11     |