На сценах
Юлій Швець. «Втомлені війною»
Вікторія Котенок. Усьому свій час
Устина Вовк. Пристрасті в царстві комах
На екранах
Анастасія Пащенко. Над ким кряче чорний ворон?
Олександр Саква. Дзвони Холодного Яру
Анастасія Канівець. Валлійська Кассандра в радянському потойбіччі
Лариса Наумова. Обличчя війни. Канадський погляд
Анастасія Пащенко. «Маяк»: світло і темрява міфу
Юлій Швець. Невтомний жартівник: повернення мрії
Анастасія Канівець. Зарубіжне кіно на великому екрані у 2019 році
Музика в кіно
Олена Крутова. Променистий Лучано із сонячною усмішкою
Фестивалі
Ганна Веселовська. На березі неба, на дні долі, на межі можливого…
Олександр Саква. Бездоглядні сплячі та благість небес. Два фільми VIII КФ «Корона Карпат»
Професія: режисер
Ольга Скоморощенко. Слава і «слава» Педро Альмодовара
Класика
Тетяна В’южаніна. Уважний погляд на «З широко заплющеними очима» Стенлі Кубрика
Обличчя
Вікторія Котенок. З хитрим оком і душею дитини
Діалог
Вікторія Котенок. Сімейний театр Віталія Кіно
Згадаймо
Олександр Саква. Чи буває щасливим Сізіф? Режисерська поетика Сергія Данченка
Устина Вовк. Галерея психологічних образів Олександра Гринька
Давид Бабаєв: «Головне для мене – бачити у фіналі вистави розчулені дитячі обличчя дорослих людей»
Історія
Роман Росляк. «Во сне Довженко часто говорит по-украински…»
Юрій Мицик. Спроба українського Голлівуду (Микола Новак)
Нові книги
Юлій Швець. «Другорядне» кіно Євгенія Марголіта
Вікторія Котенок. Франківці в об'єктиві фотомайстра
Тетяна Дениско. Очима яреськівських селян
Мистецька хроніка
Бюджетні кошти для підтримки нових форм
«1937. Червоний терор»
Про козацький рід, Рай і Пекло, Різдво й нечисту силу
Нагороди НСТДУ за 2019 рік
«Золотий глобус» за правду
Корисні статті для Вас:   Обличчя війни. Канадський погляд2020-02-11   «Маяк»: світло і темрява міфу2020-02-11   Усьому свій час і місце2020-02-11     |