На сценах
Володимир Панченко. Не забувати вартісне (Микола Куліш)
Лариса Брюховецька. Він виконав своє життєве призначення
Тетяна Дениско. Подолати час: рецепт від Олександра Дзекуна
Роксоляна Свято. Театр, що вірить
Діалог
Володимир Петренко: «Наш театр – це театр-дім. Такий, яким він і має бути»
На екранах
Марія Тетерюк. «Довершено поетичний погляд на колоніалізм»
Анастасія Пащенко. «Мужицький ангел»: різдвяна історія
Олександра Дивнич. Як у село приїхало кіно
Фестивалі
Юрій Ріпенко. Назустріч рідному. UNICA – Кінокімерія. Болгарія – Україна
Ольга Скоморощенко. Сан-Себастьян-60: гламур у час кризи
Обличчя
Донатас Баніоніс: «Я вже в тому віці, коли приймаєш усі закони життя»
Василь Мазур. «Збувся сон намріяних прикмет…»
Професія: режисер
Роксоляна Свято. Міхаель Ханеке: апологія незручності
Марія Тетерюк. Аббас Кіаростамі: стрибок у невідоме
Історія
Першому шедевру українського кіно – 85 років
Лариса Брюховецька «Звенигора»: оволодіння історичним часом
Ольга Велимчаниця. Фільм авангардної доби, або Суб’єктивність історичних образів
Марія Тетерюк. «Звенигора»: західні відгуки в радянських джерелах
Роксоляна Свято. Рецепція «Звенигори»
Теорія
Анастасія Пащенко. «Імперський» образ України в українському поетичному кіно
Нові книги
Для тих, хто цікавиться історією кіно
Нам пишуть
Рідкісні фото з Сосниці
Мистецька хроніка
Олесь Санін завершив знімати «Поводир, або Квіти мають очі»
75 років з дня розстрілу в застінках НКВС
Ретроспектива Кіри Муратової на Роттердамському МКФ
«Любов» Міхаеля Ханеке: головний приз кінокритиків США
«Маланка-фест» у Чернівцях
Корисні статті для Вас:   Мей Вест – кінодіва-бунтарка2017-11-11   Лист Міністру культури і відповідь Міністерства2018-01-01   Біографія як видовище2018-01-01     |