На сценах
Ольга Велимчаниця.Досить страждати?
Віра Едемська. «Емігранти»: від АА до ХХ
Анна Липківська. В очікуванні на виставу
Тарасові Шевченку – 200
Лариса Брюховецька. Поезія для спраглих
Лариса Брюховецька. «Сон» у Київському ТЮГу
Софія Рябчук. Порозуміння без перекладу
На екранах
Анастасія Пащенко. Життя під звуки труби
Лариса Іванишина. Дійсність у тісному форматі
Валентина Грицук. Інтимність помпезного, або «Великий музей»
Фестивалі
Роксоляна Свято. «Docudays UA»: гаряча пора для документального кіно
Ольга Скоморощенко. Малага-2014: сімнадцята весна іспанського кіно
Відгук
Світлана Дзюба. Лейф Ульссон: «Ми повинні бути щасливими, тому що ми люди»
Класика
Марія Тетерюк. Ален Рене – невтомний вигадник французького кіно
Роксоляна Свято. Буйна маргаритка чеського кіно
Діалог
Володимир Губа: «Знайти мистецький код – музичний, кінематографічний і духовний…»
Сергій Маслобойщиков: «Мене цікавлять живі речі, як і живі почуття»
Обличчя
Лариса Брюховецька. Закон збереження творчої енергії (Марія Кочур-Форманюк)
Вікторія Авдєєнко: «Дуже важливо позбуватися
штампів»
Історія
Валерій Гайдабура
«Гейша», або Гулагівські уроки Йосипа Гірняка
Згадаймо
Вадим Скуратівський
Подвижник українського кіно
Нові книги
Валентина Грицук
Театр як розкіш спілкування
Мистецька хроніка
VІІ конкурс професійних читців імені Франка
Арешт Олега Сенцова
Премії НСКУ
Конкурс читців ім. Тараса Шевченка
Лондонський Гамлет у Києві
Короткий метр українських режисерів
ІІІ фестиваль короткометражок
Корисні статті для Вас:   Протистояти Голлівудському більшовизму2004-02-11   Париж-Монреаль-Торонто2004-02-11   Алла Бабенко: «Там багато позитивної енергетики»2004-02-11     |