Редакція Перейти до переліку статей номеру 2017:#6
Зміст 2017


Актуально

Брюховецька Лариса. Кіноаматори. Освоєння українського

простору № 6

Муратов Олександр. Самоомана № 5

Пащенко Анастасія. Культуртрегерство чи культурна

монополія? № 2

Станілевич Геннадій. Рятувати державну студію № 6

Ткаченко і Созановський про те, куди зникають гроші

на українське кіно № 5

Діалог

Кришталева Оксана. Як працює Тарас Химич № 4

Неждана Неда: «Переклади п’єс – це “драматургічна”

асоціація України з Європою» № 3

Коваль Степан: потреба ділитися № 6

Ткаченко Тарас: «Це – наше спільне кіно» № 1

Згадаймо

Артамонова Олена. Київські театри очима Костянтина

Паустовського № 2

Брюховецька Лариса. Василь Цвіркунов і національне

обличчя кіностудії № 6

Брюховецька Лариса. Відданий рідній Польщі. Спогад

про Анджея Вайду № 1

Лема Омелян: пам’ять про пережите. Листи.

Публікація Валерія Гайдабури № 1

Павленко Галина. Гарячий подих життя. Творча лабораторія

Данила Лідера №6

Плахов-Модестов Ростислав. Про історичну справедливість.

Синопсис № 4

Цвіркунов Василь: «На студії працювали дивовижні

професіонали». Публікація Сергія Марченка № 6

Швець Юлій. Заповіт вічно молодої № 2

Історія

Брюховецька Лариса. Національні світи кіно 1920-х.

До 95-річчя ВУФКУ № 3

Брюховецька Лариса. Розстріляний талант (Микола Надемський) № 5

Галацька Валентина. Поетична метафора Івана Драча:

сценічний вияв № 2

Довженко Олександр. Про «Івана». Публікація Л. Брюховецької № 1

Колєва Жанна. Доля Миколи Сасима, Довженкового учня № 5

Костецький Ігор. Контур, степ і доля. Публікація Олесі Лазаренко № 4

Крутова Олена. Олександр Вампілов на всі часи № 1

Лазаренко Олеся. Валерій Інкіжинов про Леся Курбаса № 4

Мицик Юрій. Українські кінозірки Голлівуду. Ектор Бабенко № 2

Орлова Олександра. Поетично про авангард, або Погляд

Балаяна на творчість Петрицького № 3

Палій Оксана. Повернені з небуття. З нагоди сторіччя

театру ім. Марії Заньковецької № 6

Пащенко Анастасія. Побутове кіно як відповідь на

соціальне замовлення № 2

Скуратівський Вадим. Довкола «Аерограда» № 1

Скуратівський Вадим. Історичні контексти Довженкового

«Щорса» № 3

Так починався тріумф. «Тіні забутих предків» 4 вересня 1964

(Стенограма обговорення та її коментар) № 5

Класика

Журавель Юлія. Філософські мотиви «Соляріса»

Андрія Тарковського № 3

Мистецька хроніка

28 серпня 2017 року в Будинку кіно відбувся

позачерговий VIII (ХIV) з’їзд НСКУ № 6

Ахтем Сеїтаблаєв зніматиме «Захара Беркута» № 5

Викриваючи природу корупції № 6

Виставка «Український кіногенезис» № 2

«Гніздо горлиці» взяло участь у LET’S CEE Film Festival № 3

Дні українського кіно в Брюсселі № 2

Дні нашого кіно в Будапешті № 1

До дня народження Ліни Костенко № 3

«Екранна творчість у сучасному медіакультурному просторі» № 1

Завершено зйомки «Ексу» Сергія Лисенка № 5

Знімають «Ворошиловград» № 6

Знімають у Карпатах № 5

Іван Драч і українське кіно № 1

Історик вітчизняного кіно № 1

Канадська прем’єра «Recovery Room» Адріани Лугової № 5

Кінотеатр «Братислава» після реновації продовжить роботу № 6

Краща вистава-2016 за оцінками експертної комісії

«Дзеркало сцени» № 3

Майбутнє київських комунальних кінотеатрів № 3

Михайло Єфремов дотепно висміяв Путіна № 1

«Німі ночі»-2017 № 4

Наш фільм знайдено в Японії № 6

Олексій Шапарєв зніматиме «Крути. 1918» № 3

Пам’яті загиблих героїв батальйону «Дніпро-1» № 3

Пам’яті Олександра Рожена № 3

Пам’ятна монета № 2

Премія журналу «Кіно-Театр» за 2016 рік № 2

Премія імені Лесі Українки – фільму «Трубач» № 4

Прем’єра «Чужої молитви» Ахтема Сеїтаблаєва № 4

Продати кіностудії – продати історію нашого кіно № 5

«Процес». Прем’єра фільму № 3

Римму Зюбіну відзначено на МКФ Love is Folly № 6

«Рідні» № 2

Рішення Експертної комісії № 1

Серпневі ювіляри № 6

«Січень–березень» № 2

Сміливість Олександра Сокурова № 1

«Совість» Володимира Денисенка на IDFA в Нью-Йорку № 5

Спадщина Тетяни Яблонської № 3

Стартували зйомки фільму «Кіборги» № 2

«Таємний щоденник Симона Петлюри» № 5

Українське кіно на 52-му МКФ у Карлових Варах № 5

Український стенд на TIFF № 6

Український театр підкорює Німеччину № 4

Успіх української стрічки на 50-му WorldFest у Г’юстоні № 4

Фестиваль PortoFranko № 4

Фільм Павла Острікова в конкурсі 70-го МКФ у Локарно № 5

Фільм Сергія Лозниці – у Каннах № 4

Фільм українського авангарду на Кембриджському

кінофестивалі № 1

Хто переміг на Одеському МКФ № 5

«Чорнобиль [не]видимий» на «Книжковому Арсеналі»-2017 № 4

Ширшає коло «Мельпомени Таврії» № 4

Ювілей кіномайстра № 5

Ювілей Сергія Данченка № 3

Ukraine: «Cargo 300» № 2

Молоде кіно

Брюховецька Лариса. Іван Канівець: цілісне прочитання

Української революції № 3

Груба Анастасія. Є на кого сподіватися № 1

Іванишина Лариса. Війна у мирній країні і проблема вибору № 5

Пащенко Анастасія. Теми вічні й актуальні.

Творчий звіт майстерні Василя Вітра № 5

Пащенко Анастасія. Три часи дитинства № 2

Сотниченко Філіп: «Кіно всюди – у кожній квартирі,

у кожній кімнаті» № 2

На екранах

Брюховецька Лариса. Волинське Полісся дочекалося… № 1

Брюховецька Лариса. Замкнена правда № 2

Брюховецька Лариса. Молитва як порятунок № 4

Дениско Тетяна. Поезія повсякдення у фільмі Джима

Джармуша «Патерсон» № 4

Єфіменко Злата. Рідні, але чужі № 5

Зозуля Олег. «All You Need Is Love…» № 3

Іванишина Лариса. Українські повстанці в ГУЛАГу

і тиск глобалізації («Червоний») № 6

Іванишина Лариса. Поле тяжіння екзистенційної драми № 5

Іванишина Лариса. Український кіноекран-2017:

що запам’яталось? № 2

Костюк Юлія. Історія життя надзвичайної жінки № 3

Костюк Юлія. «Мій друг Борис Нємцов» № 1

Костюк Юлія. Правда першоджерел чи тотальний контроль? № 4

Наумова Лариса. Агресія. «Вона» Пола Верховена № 2

Наумова Лариса. На шляху до українського глядача.

«Окрадена земля» Юрія Лугового № 2

Наумова Лариса. Сяйво давно згаслої зірки.

«Двоє у всесвіті» Джузеппе Торнаторе № 6

Наумова Лариса. «Westworld»: від 1973 до 2016 року № 3

Нікітіна Катерина. Портрет Валерія Лобановського № 3

Пащенко Анастасія. Гіркі жнива № 3

Пащенко Анастасія. Микита Кожум’яка, що рятує світ № 1

Сидорук Наталя. Особлива реальність фільму «Гніздо горлиці» № 1

Чорногуз Ярина. Симулякрові світи серед технологій

майбутнього в серіалі «Чорне дзеркало» № 3

Шевчук Марія. Взаємини дітей і дорослих: сексуальність

як зброя № 5

Шевчук Марія. «Дюнкерк»: антивоєнний фільм про війну № 6

Шевчук Марія. Як здобути екранну незалежність. № 6

Швець Юлій. Персонаж у пошуках автора («Головна роль») № 6

На сценах

Брюховецька Лариса. Смак свободи № 1

Велимчаниця Ольга. Іди, живи № 6

Вовк Устина. «А Спаситель стоїть з хлібом…» № 2

Вовк Устина. Де панує творче відчуття світу № 5

Вовк Устина. Не Фауст і не Мефістофель № 2

Вовк Устина. Прислухайтесь: «Так казав Заратустра» № 5

Вовк Устина. «Спогад про Саломею» № 3

Вовк Устина. Украдене щастя... Яке воно? № 3

Вовк Устина. Українська інтерпретація шекспірівського сюжету № 4

Вовк Устина. «Формули Екстази»… Антонич… Поетичний

театр у Львові № 6

Іванишина Лариса. Три сестри: безвихідь № 1

Костюк Юлія. «Річард ІІІ» – кривавий шлях до влади № 2

Крутова Олена. Аристократ духу проти згуртованої брехні № 4

Крутова Олена. Самобутня ексцентричність як запорука успіху № 4

Крутова Олена. «Украдене щастя». Доля – одна на трьох № 4

Наумова Лариса. Поезія Василя Стуса. Контрабас. Ритм № 1

Павленко Галина. На зламі № 2

Швець Юлій. Мавка проявила характер № 5

Швець Юлій. Наш будинок існує в нашій пам’яті № 2

Швець Юлій. Хлопчик з рушницею, або Втілення Духу № 4

Нові книги

Брюховецька Ольга. «Після» триває вічно? Рецензія на DVD-

збірку «Чорнобиль [не]видимий»: хроніки утопії та катастрофи № 6

Іванишина Лариса. Кіноплакат 1920-х № 4

Костюк Юлія. Сонячний пил: вибрані кіносценарії та синопсиси № 3

Наумова Лариса. Мала цеглинка в споруду єднання № 3

Наумова Лариса. Наближення «далеких» № 5

Наумова Лариса. «Острів сліз» № 4

Пащенко Анастасія. Візуальна антологія українського кіно № 4

Скуратівський Вадим. Дослідження української

кінематографічної трагедії № 5

Шевчук Марія. «Тіні забутих предків»: ще один погляд із-за

кордону № 6

Обличчя

Брюховецька Лариса. Ада Роговцева: чесність із собою № 5

Брюховецька Лариса. Лариса Руснак і вистава «Персона» № 2

Брюховецька Лариса. Майстер філігранно виписаних персонажів № 5

Брюховецька Лариса. Та, що несе світло (Валерія Чайковська) № 4

Іванишина Лариса. Олександр Печериця: відчайдушне

бажання творити № 6

Іллєнко Михайло. Актор широкого діапазону № 5

Кришталева Оксана. Олександр Ігнатуша? Ви його

напевно знаєте! № 3

Крутова Олена. Відлуння любові Валерії Заклунної № 3

Мицик Юрій. Мілен Демонжо № 4

Натанчук Людмила: «Мавку було грати легше…» № 1

Пащенко Анастасія. Мей Вест – кінодіва-бунтарка № 6

Стежка Ірина: «Мрійте широко, високо, плідно…» № 4

Щукіна Юлія. Актор, який прогнозує історію народу № 4

Професія: режисер

Дениско Тетяна. Білле Ауґуст, продовжувач традицій

скандинавського кіно № 3

Крутова Олена. Режисура як спрага композиторства

(Олексій Лісовець) № 1

Наумова Лариса. Рой Андерссон. Режисер, який колекціонує

людей № 1

Пащенко Анастасія. Ірина Гурвич: анімація як пошук № 1

Швець Юлій. Кен Лоуч: «чарівний світ ординарності» № 4

Теорія

Наумова Лариса. Відтворення і акторська творчість у теорії

Віктора Кісіна № 5

Фестивалі

Грушецький Ярослав. Великим шовковим шляхом № 5

Грушецький Ярослав. Ярмарок нових ідей № 1

Дзюба Світлана. Стрічки пам’яті. Литовський метр нагадує

про старість № 1

Канівець Іван. Київська фортеця приймає фестиваль

історичного кіно № 4

Новикова Олена. Україна і світ на 67-му «Берлінале» № 3

Скоморощенко Ольга. SEMINCI-61: нові горизонти № 2

Швець Юлій. «Мельпомена Таврії»-2017: від «сьогодення»

до сучасності № 5

Швець Юлій. ОМКФ 2017: пагорби і сплески № 6

Швець Юлій. Пригоди красунь і бабусь у дискурсі сучасного

українського кіно № 1

Ювілей фільму

«Андрій Рубльов» Андрія Тарковського № 2

Брюховецька Лариса. Перший український фільм, який

демонструвався у США і мав великий успіх № 4

Шестопалова Валентина. Ultima ratio Віктора Кісіна № 5


Корисні статті для Вас:
 
Національні світи кіно 1920-х. До 95-річчя ВУФКУ2017-05-11
 
Іди, живи2017-11-11
 
Рой Андерссон. Режисер, який колекціонує людей2017-01-11
 

 

 

Перейти до переліку статей номеру 2017:#6

                        © copyright 2024