Маргарита Швець Перейти до переліку статей номеру 2020:#5
Життя триває


Іван Канівець, режисер

Повільний темп виробництва українського кіно призвів до накопичення в мене великої кількості сценаріїв та ідей. Тому один зі своїх найкращих ігрових сценаріїв я переробив у роман з робочою назвою «Циндао–Відень–Київ». Також розробляю ультракороткометражний український комедійний серіал про мандрівки в космосі з робочою назвою «До зірок». Але головне: наша знімальна група працює над першим українським документальним історичним 3D-проєктом «Генерація волі», про події 1917–1921 років. Він має складатися з трьох основних частин та кількох доповнень. На сьогодні реставрацію кінохроніки періоду 1917 року для першої частини фільму завершено, працюємо над створенням комп’ютерної графіки і над графікою для першого доповнення – стрічки, присвяченої підняттю українських прапорів Чорноморським флотом. Ситуація з вірусом суттєво не вплинула на роботу, бо робимо все самотужки.

Олеся Моргунець-Ісаєнко, режисерка

Через карантин сплелися два проєкти: «Щедрик» – ігрова воєнна драма (тривають монтажний період і дозйомки) та «Депортація 44–46» – документальна воєнна драма (розпочались зйомки) – пряме продовження фільму «Рубіж: Грубешівська операція».

Філіп Сотніченко, режисер

Невдовзі почнуться зйомки дебютного повнометражного фільму «Ля Палісіада», який підтримали Український культурний фонд та Держкіно. В центрі драми в жанрі радянського нуару – шанований судовий психіатр, якого лише пів року відділяють від виходу на пенсію. Чи ризикне він своїм життям, аби врятувати молодих людей від покарання, на яке вони не заслуговують? Події стрічки відбуваються через п’ять років після отримання нашою країною Незалежності й перед уведенням заборони на смертну кару.

Крістіна Тинькевич, режисерка

Розпочала зйомки дебютного ігрового повнометражного фільму «Як там Катя?». Стрічка створюється за підтримки Державного агентства України з питань кіно. Це соціальна драма, головною героїнею якої є лікарка швидкої допомоги Анна. Вона шукає справедливості у цьому недосконалому світі. Мета Анни – покарати винних в ДТП, жертвою якої стала її донька Катя. Героїня намагається перемогти систему, проте не відразу помічає, як стає її частиною.

Андрій Іванюк, режисер

Нині паралельно працюю над двома проєктами. «Екстреміст» – історія на основі реальних подій (про мене) про затримання і перебування в слідчому ізоляторі одного з семи затриманих студентів інституту ім. І. К. Карпенка-Карого під час Революції Гідності, де я планую зіграти самого себе. Другий – «Саша-Олександра» – історія про сім’ю «беркутівця». Саша хоче народити дитину, бо впевнена, що це поверне колишні почуття чоловіка, який нічого не бачить, окрім кар’єри. Це історія про насильство над жінкою, про те, як відображається на сімейному житті «професійна» діяльність правоохоронців. Життя не просто триває, а вирує довкола нас.

Ірина Правило, режисерка

Наразі кінопроєкт «Джеря» подано на 14-й конкурсний відбір Держкіно від нашої новоствореної (в умовах карантину) кінопродакшн-компанії «Right Time Studios». Новий проєкт психологічної драми за мотивами повісті І. С. Нечуя-Левицького «Микола Джеря» стартував у 2019 році за підтримки УКФ. Продовжується підготовча робота над фільмом у тісній співпраці з нашою копродюсеркою з Каліфорнії Юлією Зіммерманн та із залученням волонтерів з України, США, Канади та країн Європи. Триває творча розробка сценарію, музичної теми та візуального ряду фільму. Найближчим часом наша команда продовжить експедиції в Одеській області.

Євген Дяченко, продюсер

Наша «Кінокомпанія 2016» готує декілька, на мій погляд, цікавих сценаріїв для участі в наступному конкурсі Держкіно. Один із них – «По сліду вовка». Ця друга спроба нашої співпраці з Сашком Лірником має бути не класичною дитячою казкою, а козацьким вестерном, розрахованим на аудиторію 12+. В основі – дві казки: «Соляна дорога» і «Козацька розвідка». Фільм не стане продовженням «Пекельної хоругви», хоча стрічка таки, мабуть, буде перетинатися з «Пекельною хоругвою». Фільм зніматимуть інші режисер та оператор. Ще декілька цікавих, на наш погляд, сценаріїв написав Костянтин Лінартович. Це дві драми. Одна воєнна, друга сімейна. Продовження лінії національного патріотичного кіно має бути, бо прокат «Пекельної хоругви» показав, що українці хочуть дивитись таке кіно.


Корисні статті для Вас:
 
Фільм про Квітку Цісик2020-09-11
 
«Земля Івана»2020-09-11
 
Чорний ворон та перелітні птахи: карма поколінь2020-09-11
 

 

 

Перейти до переліку статей номеру 2020:#5

                        © copyright 2024