На сценах
Вікторія Котенок. Колективне вбивство
На екранах
Лариса Іванишина. Такий він, східняк.
Анастасія Пащенко. Кіно про (не)забутих
Анастасія Канівець. Вона – Донбас. Жінка з ОРДЛО в ігровому кіно
Юлій Швець. Багаті також платять
Анастасія Канівець. Долі незвичайних людей. Новий сезон
Тетяна Дениско. Помста – страва, яку подають холодною
Олена Крутова. Партитура: звуки світу, втілені в музиці
Іван Канівець. «Поза часом» та поза карантином
Сергій Тримбач: «Справжня критика це не обслуга…»
Лариса Брюховецька. Привид ідеального актора з театру Курбаса
Музика в кіно
Лариса Брюховецька. Микола Гринько. Самовідчуття духу
Вікторія Котенок. Олександр Кобзар: «Треба бути готовим до шансу, який випадає в житті»
Юлій Швець. Валентин Васянович: між історією і документом
Юлій Швець. Останній дисидент Голлівуду. Клінту Іствуду – 90
Фестивалі
Лариса Брюховецька. «І воля моя, як ці гори, висока!»
Роман Росляк. Агент «Чорний»: «Довженко производит впечатление совершенно издерганного, измученного человека»
Діалог
Юлій Швець. Камера – око поета
Вікторія Котенок. Класик української анімації
Лариса Іванишина. Бути художником кіно
Мистецька хроніка
Виставка українського кіноплаката 1920-х
Фільм «Ціна правди» про Голодомор викликав бурхливе обговорення у США
Випущено франкомовний диск стрічки про Голодомор
Культура в часи кризи
«Погані дороги» підтримали кіноклуби
Лауреат премії ім. Василя Стуса 2020 року
Серіал за романом-епопеєю Анатолія Дімарова
Сенцов презентував дві свої книжки
Юган Ренк відвідав Чорнобиль
Фільм Романа Балаяна на Варшавському МКФ
Зміст журналу за 2020 рік
Корисні статті для Вас:   Протистояти Голлівудському більшовизму2004-02-11   Париж-Монреаль-Торонто2004-02-11   Алла Бабенко: «Там багато позитивної енергетики»2004-02-11     |