Редакція Перейти до переліку статей номеру
Зміст № 6, 2020


На сценах

Вікторія Котенок. Колективне вбивство

На екранах

Лариса Іванишина. Такий він, східняк.

Анастасія Пащенко. Кіно про (не)забутих

Анастасія Канівець. Вона – Донбас. Жінка з ОРДЛО в ігровому кіно

Юлій Швець. Багаті також платять

Анастасія Канівець. Долі незвичайних людей. Новий сезон

Тетяна Дениско. Помста – страва, яку подають холодною

Олена Крутова. Партитура: звуки світу, втілені в музиці

Іван Канівець. «Поза часом» та поза карантином

Сергій Тримбач: «Справжня критика це не обслуга…»

Лариса Брюховецька. Привид ідеального актора з театру Курбаса

Музика в кіно

Лариса Брюховецька. Микола Гринько. Самовідчуття духу

Вікторія Котенок. Олександр Кобзар: «Треба бути готовим до шансу, який випадає в житті»

Юлій Швець. Валентин Васянович: між історією і документом

Юлій Швець. Останній дисидент Голлівуду. Клінту Іствуду – 90

Фестивалі

Лариса Брюховецька. «І воля моя, як ці гори, висока!»

Роман Росляк. Агент «Чорний»: «Довженко производит впечатление совершенно издерганного, измученного человека»

Діалог

Юлій Швець. Камера – око поета

Вікторія Котенок. Класик української анімації

Лариса Іванишина. Бути художником кіно

Мистецька хроніка

Виставка українського кіноплаката 1920-х

Фільм «Ціна правди» про Голодомор викликав бурхливе обговорення у США

Випущено франкомовний диск стрічки про Голодомор

Культура в часи кризи

«Погані дороги» підтримали кіноклуби

Лауреат премії ім. Василя Стуса 2020 року

Серіал за романом-епопеєю Анатолія Дімарова

Сенцов презентував дві свої книжки

Юган Ренк відвідав Чорнобиль

Фільм Романа Балаяна на Варшавському МКФ

Зміст журналу за 2020 рік


Корисні статті для Вас:
 
Протистояти Голлівудському більшовизму2004-02-11
 
Париж-Монреаль-Торонто2004-02-11
 
Алла Бабенко: «Там багато позитивної енергетики»2004-02-11
 

 

 

Перейти до переліку статей номеру

                        © copyright 2022