Домашня сторінка
Згадаймо | Зміст | Історія | Класика | Мистецька хроніка | Музика в кіно | На екранах | На сценах | Нові книги | Обличчя | Фестивалі |

  Навігація

Останній
номер

Архів

Автори

Кіноклуб

Про нас

Пошта

Пошук

 
 
 
Розсилка
Зміст номера 2020:#3
              Сторiнки: 1 2 3 4
навігація по сторінках

  Згадаймо:

1. Творча енергія Леоніда Осики
Лариса Брюховецька
З нагоди 80-річчя з дня народження

 

2. Іван Миколайчук: незіграні ролі
Лариса Іванишина
Актор – професія залежна. Оберуть тебе на роль чи не оберуть, – залежить від багатьох чинників, зокрема й від творчого завдання режисера. Навіть якщо ти вже уславлений і маєш численних шанувальників, які прагнуть бачити тебе на екрані. Іван Миколайчук за своє коротке життя знявся у тридцяти семи фільмах. Та сьогодні мова не про них, а про те, що не збулося. І чому не збулося. Або збулося, але втрачене.

 

3. Людина гри. Портрет Богдана Ступки
Олександр Саква
Його дід вичиняв шкіри – заняття тяжке, копітке. Дубили овчину й дідові сини, шили кожухи, яремно гарбарили. Та з батьком актора трапилась «мутація» – став оперним співаком. А вже Богданом лицедійство оволоділо цілком. Мама бідкалась: «Що з тебе вийде, ти такий манірний». Не грати, однак, йому було над силу.

 

4. Лимериха
Олег Вергеліс
Старий Поділ. Темні завулки. Посеред цього заспаного подільського раю раптом лунає несамовитий жіночий вереск: «Калавур! Бардак!». Справжня фурія в хустині з двома ріжками, подільська перекупка Секлета Лимериха з розмахом справжньої господині переможно вривається в цей фільм!

 
  Зміст:

5. Зміст № 3, 2020
Редакція
Зміст № 3, 2020

 
  Історія:

6. Новаторство візуального живопису та кіномислення у фільмі «Два дні»
Сергій Борденюк
1927 року 34-річний Данило Демуцький здійснює новаторський художній прорив, знімаючи фільм «Два дні» режисера Георгія Стабового професійно зріло, технічно досконало з новизною операторської кіномови навіть у європейському контексті тодішнього кіно. Це перша українська стрічка, що потрапила в американський кінопрокат.

 

7. Історія віднайдених фільмів «Гуцульщина» та «Останній салют команд
Ірина Патрон
Постать Юліана Дороша свого часу була добре знана у львівському мистецькому середовищі. Насамперед як талановитого фотохудожника, члена УФОТО, етнографа, краєзнавця, пластуна, оператора, автора низки підручників з фотомистецтва, ілюстрованих альбомів. Найбільше інформації про його життя і творчість знаходимо в наукових працях його сина, історика Андрія Дороша, львівського кінознавця Романа Бучка, мистецтвознавиці Дзвінки Воробкало, співробітниці Львівського історичного музею Алли Коби. Щоправда, увага дослідників зосереджена переважно на фотодіяльності, на жаль, жодної праці про Ю. Дороша в контексті українського кіно досі немає. А саме він як автор короткометражних етнографічних та документальних фільмів заклав підвалини кіномистецтва Галичини.

 

next page >>
 
Гарячі новини на Facebook

 
 
 
 
  Опитування

Шановний читачу!
Ми проводимо невелике опитування, що має на меті визначити преференції наших читачів. Ваші відповіді допоможуть нам зробити журнал “Кіно-Театр” ще цікавішим для Вас.

  Рубрики
Згадаймо | Зміст | Історія | Класика | Мистецька хроніка | Музика в кіно | На екранах | На сценах | Нові книги | Обличчя | Фестивалі |
  Навігація
Домашня | Останній номер | Автори | Архів | Кіноклуб | Про нас | Передплата | Пошук | Пошта |
  Copyright
© 2006 KTM
Всі права застережено. Використання матеріалів КТМ дозволяється за умови посилання на КТМ. Передрук, копіювання інформації в будь-якому вигляді суворо заборонено.
  Інфо
© 2006 KTM
Програмування сайту
Фролова Аліна
Системний супровід
Білослудцева М.