|
|
|
Зміст номера 2008:#3 |
|
|
|
              Сторiнки: 1 2 3 4
|
|
|
|
Євген Шаботенко
На жаль, сьогоднішню ситуацію в системі кіновиробництва і кінопрокату чимало спеціалістів визначають як майже цілковитий колапс.
Особливо це характерно для неігрового кіно – науково-популярного, хронікально-документального, техніко-пропагандистського, навчального...
|
|
 
|
Євген Шаботенко
Центр кінематографічних студій НаУКМА в рамках Днів науки Національного університету «Києво-Могилянська академія» 19 лютого провів наукову конференцію «Часи УНР, Гетьманату, Директорії в документальному кіно».
|
|
 
|
Сергій Марченко
П’ятнадцять років тому, на початку 1993 року, студія «НКУ-Київнаукфільм» розпочала виробництво серіалу «Невідома Україна» й упродовж року його завершила. Це був чи не останній рік, коли технічний та творчий потенціали студії діяли на повну потужність. Над серіалом працювало 68 кінорежисерів, 50 операторів, десятки наукових консультантів, художників, працівників цехів комбінованих зйомок та інших виробничих ліній.
|
|
 
|
|
|
Бесіду веде Лариса Брюховецьк
З 12 по 16 лютого кінорежисер Єжи Гофман і продюсер студії «Зодіак» Єжи Михалюк відвідали Київ, де зустрілися з представниками ЗМІ, керівництвом УТ-1 та Міністром культури і туризму В. Вовкуном з приводу прем’єри свого документального фільму «Україна. Становлення нації». 14 лютого Гофман і Михалюк були гостями Будинку кіно, де в рамках проекту «Україна ХХ століття в документальному кіно», що реалізовується Центром кінематографічних студій НаУКМА, показали другу і третю серії фільму «Україна. Становлення нації». Єжи Гофман дав ексклюзивне інтерв’ю нашому журналу.
|
|
 
|
Бесіду веде Лариса Брюховецьк
Юрій Михайлович Терещенко – режисер документального кіно, один із представників української школи кінодокументалістики середнього покоління. Закінчив режисерське відділення (майстерня Володимира Небери) кінофакультету КДІТМ ім. І.Карпенка-Карого. З 1982 року на Українській студії хронікально-документальних фільмів. Поставив більше 40 фільмів. Серед них – «Реконструкція», «Земля – наша годувальниця» (обидва – 1987), «Протистояння», «Володимир Шевченко: від Кулунди до Чорнобиля», «Українське село. Реальність і перспективи», «Малі Гуляки» (всі чотири – 1988), «Врубай бітлів» (1989), «Мама. Дуже особисте» (1990), «Сім сльозин» (1992, Спеціальний приз МКФ, Угорщина, 1993, диплом журі МКФ, Португалія, 1993). На студії «1+1»: «Важко перші сто років» (1996), «Небилиці про Борислава» (1998), «Богдан Ступка. Львівські хроніки» (1999), «Любов небесна» (2001, Головний приз за к/м фільм ХІІІ відкритого КФ «Росія», Єкатеринбург), «Вічний хрест» (2003). На СТБ: «Роксолани ХХІ століття» (4 серії, 2005), п/м «Маю честь» (2006).
|
|
 
|
Бесіду веде Олена Угрин
Олександр Петров – російський режисер і художник-постановник фільмів: «Моя любов» ( 2006), «Старий і море» (1999), «Русалка» (1997), «Сон смішної людини» (1992), «Корова» (1989). Перший з російських аніматорів отримав премію «Оскар» – за фільм «Старий і море» (за твором Ернеста Хемінгуея) . Три попередніх фільми – «Корова», «Русалка», «Сон смішної людини» – здобули безліч призів на різноманітних фестивалях. Живе і творить у рідному місті Ярославлі, де має власну студію.
Олександр Петров працює в незвичайній техніці «оживленого живопису», малює на склі не пензликом, а пальцями. З Олександром Костянтиновичем спілкуємося одразу після його майстер-класу, тож руки мультиплікатора ще вимазані у масляній фарбі.
|
|
 
|
Підготувала Ірина Зубавіна
Оксана Мусієнко близько двох десятиліть очолює кафедру кінознавства Інституту екранних мистецтв Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К.Карпенка-Карого. Професор, член-кореспондент Академії мистецтв України, заслужений діяч мистецтв України, кавалер ордена Ольги ІІІ ступеня, президент Асоціації діячів кіноосвіти України, почесний президент кіно-телефестивалю «Кришталеві джерела», автор близько сотні публікацій та книг «У лабіринті ілюзій», «Світло далеких зірок» (у співавторстві), навчального посібника «Нова хвиля у французькому кінематографі: джерела, теоретичний ґрунт, майстри», «Новаторські течії у французькому кінематографі» та ін. Автор сценаріїв навчальних фільмів серії «Хрестоматія з історії українського кіно», численних телепередач, присвячених діячам кіномистецтва, співавтор навчальних програм з історії світового та вітчизняного кіно. Загальний стаж викладацько-педагогічної роботи Оксани Мусієнко добігає півстоліття.
Її самостійний науково-творчий маршрут розпочався у час «відлиги» після закінчення з відзнакою філософського відділення історико-філософського факультету Київського університету ім. Т.Г.Шевченка. Про найголовніше у долі, про пережите і про погляд на життя говорить Оксана Мусієнко.
|
|
  next page >>  
|
|
|
|
Гарячі новини на Facebook
|
|
|
|
|
   
   
|
|