|
|
|
Зміст номера 2016:#2 |
|
|
|
              Сторiнки: 1 2 3
|
|
|
 
|
Вадим Скуратівський
І прижиттєва, і посмертна репутація Довженка складається з його чи не безберегої апології як найбільшого майстра в історії кіно і так само з подивування – а то й роздратування – довкола ідеологічної спрямованості його екрана.
|
|
 
|
Тетяна Дениско
Про те, що політика його (як режисера) ніколи не цікавила, Отар Іоселіані заявляв не раз, і його іронічні кінопритчі тривалий час направду обходилися без цієї теми, принаймні вона жодного разу не опинялася в центрі кінооповіді. Час від часу глядачеві десь на марґінесах пропонувалося поміркувати над наслідками дій політиків, але не про те, що політиками рухає. Та й то сказати: цікавитися політикою і давати їй моральну оцінку – абсолютно різні речі.
|
|
 
|
Редакцiя
«Казка старого мельника»; «Сергій Параджанов
і Україна». Друге видання; «Гіркий урожай»; Дні українського кіно в Лондоні; У Вінниці вже є вулиці Олександра Довженка та Івана Миколайчука та ін.
|
|
 
|
Анастасія Пащенко
«Легіон. Хроніка Української Галицької Армії 1918–1919 рр.». Сценарист: Олександр Пагіря . Режисер і оператор: Тарас Химич. Оповідачі: Віктор Власенко, Януш Юхницький, Владислав Лучишин, Бернард Уліат. Invert pictures, 2015
|
|
 
|
Юлій Швець
«71» Воєнна драма. Режисер: Ян Деманж. Автор сценарію: Грегорі Бйорк. Оператор: Тат Редкліфф. В ролях: Джек О’Коннелл, Пол Андерсон, Річард Дормер, Шон Гарріс. Великобританія, 2014
|
|
 
|
Михайло Собуцький
За останні роки такий різновид продукції сучасної культуріндустрії, як серіал, дещо змінив форми свого побутування, а разом з тим і свою роль у суспільстві. З «мильної опери», втіхи для домогосподарок, чи максимум щоденної вечірньої телерозваги для втомленого офісника середнього віку, він перетворився на автономний генератор смислів, навіть міфів для всіх вікових категорій.
|
|
  next page >>  
|
|
|
|
Гарячі новини на Facebook
|
|
|
|
|
   
   
|
|