|
|
|
Зміст номера 2018:#3 |
|
|
|
              Сторiнки: 1 2 3 4
|
|
|
|
Іван Дзюба
Ось на наших очах діється те, що має шанс увійти в історію як драма під назвою: ПРОМАЙДАНИЛИ УКРАЇНУ. (Як було вже не раз, а тепер, може, востаннє.) Ми ж не острівна Запорозька Січ ХVII–ХVIII століть, а нібито ж велика держава ХХI століття в центрі Європи. Чи може така держава успішно розвиватися нарівні із сусідами, живучи від майдану до майдану?
|
|
 
|
Олена Крутова
«Актрисі завжди вісімнадцять» за Джоном Мареллом. Режисер Давид Бабаєв. Київський національний театр ім. Лесі Українки. 2018.
|
|
   
|
Лариса Брюховецька
Лесь Танюк – один із найпослідовніших дослідників життя і творчості Леся Курбаса та його кола. Це природно, адже він був учнем Мар’яна Крушельницького, провідного актора театру «Березіль», знав, очевидно, про численні жертви більшовицького терору і від своїх батьків. Ким для нього був Лесь Курбас? Як починалися його дослідження? Як тоді, в 1960-х, він бачив шлях до популяризації Курбасового імені?
|
|
 
|
Олег Комаров
Зовсім недавно лунали прощальні слова народному артистові України Анатолію Георгійовичу Решетникову, акторові, який усе своє життя віддав Національному театру російської драми ім. Лесі Українки. Мовила їх і народна артистка України Наталя Сумська, яка була його вихованкою і чия яскрава театральна доля, можливо, є найдорожчою нагородою для Учителя. Вона зазначила, що пам’ятає уважність і повагу, з якими ставився Анатолій Георгійович до студентів, його гумор, а головне, те, що він озброїв їх прекрасною школою, тобто подарував їм професію.
|
|
 
|
Євгенія Махтіна
Невгамовний, запальний, доброзичливий життєлюб – таким він був, Віталій Борщов.
|
|
    next page >>  
|
|
|
|
Гарячі новини на Facebook
|
|
|
|
|
   
   
|
|