Редакція Перейти до переліку статей номеру 2014:#6
Зміст 2014


Актуально

Басилашвілі Олег: «Окупантів не люблять ніде, з якими би благими намірами вони не посідали чужі землі»№5

Брюховецька Лариса. «Лебедине озеро. Зона» – провісник трагедії Донбасу №6

Велимчаниця Ольга. Глибинні мрії донеччан №6

Забужко Оксана. Ми їм обламали сценарій №6

Интеллигенция выступила против войны, самоизоляции России и реставрации тоталитаризма №3

Іванишина Лариса. У мирний час полягли за Україну №6

Іллєнко Михайло. Мені давно хотілося зробити фільм про Україну №2

Майдан. Фоторепортаж. Президентові України В. Януковичу. Звернення письменників України №2

Муратов Олександр. Кіно та інформаційна війна №6

Пащенко Анастасія. Завойовник-«визволитель» в сучасному російському кіно №6

Польська інтелігенція закликає уряди Європейського Союзу №6

Сан Дмитро. Майбутнє українського кіно – це ще й серіали №3

Свято Роксоляна. Воєнна кінохроніка: гаряче літо 2014-го №6

Свято Роксоляна. Кінофіксації Євромайдану: по гарячих слідах №3

Серебряков Олексій: «Не бачу сьогодні бажання людей нести відповідальність…» №6

Скуратівський Вадим. До проблеми національних (авто)портретів засобами кіно №6

Тетерюк Марія. «Майдан» Сергія Лозниці: анатомія масового протесту №6

Швець Юлій. Тематичний план Держкіно: кволий чи нещадний? №1

Швець Юлій. Чи є творчі ідеї, яким позаздрив би Роман Балаян? №3

Широпаєв Олексій. Страшні люди Росії №6

Відгук

Дзюба Світлана. Лейф Ульссон: «Ми повинні бути щасливими, тому що ми люди» №4

Діалог

Губа Володимир: «Знайти мистецький код – музичний, кінематографічний і духовний…» №4

Карміц Марін: «Насамперед потрібна ідея» №2

Книга Олександр: «Вистави – не єдине завдання театру» №3

Коваль Степан: «Це все – наша країна…» №5

Краузе Кшиштоф, Кос-Краузе Йоанна: Хто вони сьогодні, цигани Європи? №1

Марченко Валентин: «Екран треба заповнювати українськими фільмами» №3

Маслобойщиков Сергій: «Мене цікавлять живі речі, як і живі почуття» №4

Пащенко Анастасія. Загублені світи Ірини Цілик №6

Селецкіс Івар: «Ми завжди перебуваємо в стосунках з часом» №1, №2

Ткаченко Тарас: «Наступний фільм буде дитячий» №5

Янчук Олесь: «Продюсерське приватне кіно і державна кінопрограма – різні категорії» №6

Довженкові – 120

Брюховецька Лариса. «До кіно я пішов з єдиною метою – робити комедійні фільми» №5

Зоріна Альона. Справа НКВС під назвою «Запорожець» №5

Свято Роксоляна. Про генія, народженого в селянській хаті №5

Згадаймо

Велимчаниця Ольга. Небо над безкрайнім полем. Спогади про Леоніда Бакштаєва №5

Дерев’янко Світлана. «У музеї кожне фото, кожен лист живі для мене...» №1

Скуратівський Вадим. Подвижник українського кіно №4

Лариса Брюховецька. Є хата, є Десна, але тебе нема… №6

Олександру Довженку – 120. Фоторепортаж з кіностудії його імені №6

Грицук Валентина. Учитель історичної достовірності №6

Історія

Гайдабура Валерій. «Гейша», або Гулагівські університети Йосипа Гірняка №4

Таранюк Владислав. «Я вам безмежно вдячна!» №1

Класика

Свято Роксоляна. Буйна маргаритка чеського кіно №4

Тетерюк Марія. Ален Рене – невтомний вигадник французького кіно №4

Мистецька хроніка

«Брати» на Московському МКФ №5

«Київська пектораль» – 2013 №3

«Ніка» для «Хайтарми» №3

«Сергій Параджанов і Україна» №1

«Таємну свободу» нагородили в Болгарії №1

Арешт Олега Сенцова №4

Арешт студентів університету ім. Карпенка-Карого №2

Білоруські нагороди «Одвічного повернення» №1

Вийшов у прокат «Трубач» №3

Виставки у Музеї театрального, музичного і кіномистецтва України №1

Грицук Валентина. «Бронек» скликає таланти №3

Грицук Валентина. VІІ конкурс професійних читців

імені Франка №4

Документальна шевченкіана №2

Документальний фільм про Леоніда Бикова №1

Конкурс читців ім. Тараса Шевченка №4

Короткий метр українських режисерів №4

Культурні діячі творитимуть «новий Донбас» №6

Лондонський Гамлет у Києві №4

Луцький театр хочуть закрити №2

Музей репресій у Пермі, де помер Василь Стус №6

Нагороди Одеського кінофестивалю №5

Не стало Григорія Кохана №2

Новикова Олена. 32-ий фестиваль німих фільмів в Порденоне №1

Олена Фетисова відмовилася від вірменської премії №3

Поновилися спроби вступу України в «Eurimagеs» №2

Премії НСКУ №4

Премія імені Олександра Довженка №6

Світла пам’ять Віталію Лінецькому №5

Сучасна українська п’єса на німецькій сцені №5

Тиждень українського кіно №6

Третій Київський фестиваль короткометражок №4

Україна в пошуках себе №6

Фестиваль кіно та урбаністики в Славутичі №3

Фестивальні маршрути українських фільмів №2

Фільм «Delirium» переміг на МКФ в Багдаді №1

На екранах

Брюховецька Лариса, Марченко Сергій. То про що фільм?

Діалог після перегляду №2

Брюховецька Лариса. «Креденс»: умотивований протест №3

Брюховецька Лариса. Циганська муза №1

Грицук Валентина. Інтимність помпезного, або «Великий музей» №4

Іванишина Лариса. Дійсність у тісному форматі №4

Пащенко Анастасія. Життя під звуки труби №4

Пащенко Анастасія. Красна Маланка: світ українського карнавалу №2

Пащенко Анастасія. Присмак штучності в казці про Силу №1

Пащенко Анастасія. Фільм без кисню №3

Свято Роксоляна. Вайдина епоха солідарності №1

Свято Роксоляна. Не лише Електра №2

Свято Роксоляна. Цивілізаційна труба №6

Тетерюк Марія. «Поводир»: вигадані пригоди на тлі реальних смертей №5

Тетерюк Марія. Жарти про подвійні стандарти №2

Тетерюк Марія. Комунікатативна антиутопія №6

Ямборко Ольга. Транс. Найкраща пропозиція №6

На сценах

Велимчаниця Ольга. Досить страждати? №4

Веселовська Ганна. Викрадачка щастя №3

Грицук Валентина. Глухі потяги до Сан-Франциска №6

Дзюба Світлана. «Співуча, як мій народ…» №1

Едемська Віра. «Емігранти»: від АА до ХХ №4

Липківська Анна. В очікуванні на виставу №4

Логвинова Ніна. Студентська «Осіння соната» №5

Пахолок Зінаїда. У променях жіночої душі №6

Скуратівський Вадим. Репертуарні сигнали національної катастрофи №2

Швець Юлій. Два дзеркала для епохи.

Огляд харківських вистав №2

Швець Юлій. Театр після театру. Харківський сезон у термінах революції №5

Нові книги

Грицук Валентина. Театр як розкіш спілкування №4

Екранний світ Сергія Параджанова №3

Іванишина Лариса. Концентрація художнього образу №5

Іванишина Лариса. Літопис доброї пам’яті №3

Максимова Ніна. Про українське кіно 1950–1970-х №5

Мицик Юрій. Цікава книга з ложкою дьогтю №3

Тетерюк Марія. Про українське кіно в наукових збірниках №3

Швець Юлій. Розум і стихія Українського Відродження №1

Обличчя

Авдєєнко Вікторія: «Дуже важливо позбуватися штампів» №4

Баша-Довженко Ксенія: «Щиро відкрита до роботи» №1

Брюховецька Лариса. Закон збереження творчої енергії (Марія Кочур-Форманюк) №4

Дроздовський Дмитро. Магічний трикутник Лариси Кадирової №2

Лефтій Антоніна: «Ми просто насолоджувалися присутністю одне одного» №1

Свято Роксоляна. О’Тул «Аравійський» – британець, який украв мільйон сердець №3

Польська мозаїка

Брюховецька Лариса. Польська тема в українському німому кіно №5

Велимчаниця Ольга. Януш Ґловацький. Людина з надією №5

Зануссі Кшиштоф: «Свободу здобувають у щоденній боротьбі» №5

Ідчак Олександра, Малецький Ґжеґош. Нове сторіччя в польському кіно. Спроба розвідки №5

Свято Роксоляна. (Само)критичний погляд на історію №5

Свято Роксоляна. «Дорожній патруль»: дискомфортна реальність №5

Смоленський Павел. Не можна змушувати до покути. Інтерв'ю з Яцеком Куронем №5

Український погляд на кіно Польщі. Круглий стіл №5

Професія: режисер

Дениско Тетяна. Отар Іоселіані: філософ, зачарований плином життя №5

Свято Роксоляна. Такий різний Балабанов №2

Тетерюк Марія. Скромна правдивість людського існування у фільмах Хон Сан Су №2

Тарасові Шевченку – 200

Брюховецька Лариса. «Наймичка»: фільм рідкісного жанру №3

Брюховецька Лариса. «Сон» у Київському ТЮГу №4

Брюховецька Лариса. Поезія для спраглих №4

Брюховецька Лариса. Той, хто провістив світанок №2

Грицук Валентина. Красуня чи муміфікований фараон? №3

Дзюба Свiтлана. «Переведіть мене через життя...» №3

Іванишина Лариса. Тарас Шевченко: імператив України №3

Іванишина Лариса. Фільм-опера «Наймичка» зворушує, як і 50 років тому №2

Козак Богдан. Сила Шевченкової поезії №3

Пащенко Анастасія. Експедиція по Аралу №5

Пащенко Анастасія. Мотиви і образи Кобзаря в кіно №1

Рябчук Софія. Порозуміння без перекладу №4

Свято Роксоляна. Тарас Шевченко: актуалізація й особисті коментарі №3

Стефанова Галина: «Дивлюсь на Шевченка Варвариними очима» №2

Тетерюк Марія. Некоректне ставлення до кіноспадщини. «Шевченко 200» №3

Теорія

Брюховецька Ольга. Несвідоме Донбасу: «Квітка на камені» Сергія Параджанова №6

Дроздовський Дмитро. Шерлок Холмс у кіноінтер’єрі ХХІ століття №3

Пащенко Анастасія. «Космотворчий» і «есхатологічний» мотиви в українському поетичному кіно №5

Пащенко Анастасія. «Танго зі смертю»: образи каральної системи в українському кіно №3

Тетерюк Марія. «Саят-Нова», або «Колір граната», Сергія Параджанова: трансформації оповідної структури фільму №1

Фестивалі

Велимчаниця Ольга. «Мандрівний вішак»: театр у пошуках простору №1

Дзюба Світлана. Чеський шлях до свободи: кінодокументи №6

Дзюба Світлана. Що виробляє Київський експериментально-механічний завод? №6

Новікова Олена. Український слід на «Берлінале» №3

Ріпенко Юрій, Таранюк Владислав. Кіноаматори-2013. У нас і за кордоном №1

Свято Роксоляна. «Docudays UA»: гаряча пора для документального кіно №4

Свято Роксоляна. «Молодість» без турбулентності №1

Скоморощенко Ольга. SEMINCI-58: рух уперед №2

Скоморощенко Ольга. Малага-2014: сімнадцята весна іспанського кіно №4

Тетерюк Марія. Особисті історії про інші світи (64-й «Берлінале») №3

Тетерюк Марія. Шекспір, якого ви ще не бачили №5

Хорошко Анна. «Мельпомена Таврії»: свято театру всупереч обставинам №5

Цибенко Микола. Чарівність сценічної казки №2

Швець Юлій. Одеський МКФ як дзеркало війни №6


Корисні статті для Вас:
 
"Молодість" без турбулентності2014-02-09
 
«Танго зі смертю»:жіночі образи каральної системи в українському кіно2014-05-15
 
"Саят-Нова", або "Колір граната":трансформація оповідної структур2014-02-13
 

 

 

Перейти до переліку статей номеру 2014:#6

                        © copyright 2024