Актуально
Басилашвілі Олег: «Окупантів не люблять ніде, з якими би благими намірами вони не посідали чужі землі»№5
Брюховецька Лариса. «Лебедине озеро. Зона» – провісник трагедії Донбасу №6
Велимчаниця Ольга. Глибинні мрії донеччан №6
Забужко Оксана. Ми їм обламали сценарій №6
Интеллигенция выступила против войны, самоизоляции России и реставрации тоталитаризма №3
Іванишина Лариса. У мирний час полягли за Україну №6
Іллєнко Михайло. Мені давно хотілося зробити фільм про Україну №2
Майдан. Фоторепортаж. Президентові України В. Януковичу. Звернення письменників України №2
Муратов Олександр. Кіно та інформаційна війна №6
Пащенко Анастасія. Завойовник-«визволитель» в сучасному російському кіно №6
Польська інтелігенція закликає уряди Європейського Союзу №6
Сан Дмитро. Майбутнє українського кіно – це ще й серіали №3
Свято Роксоляна. Воєнна кінохроніка: гаряче літо 2014-го №6
Свято Роксоляна. Кінофіксації Євромайдану: по гарячих слідах №3
Серебряков Олексій: «Не бачу сьогодні бажання людей нести відповідальність…» №6
Скуратівський Вадим. До проблеми національних (авто)портретів засобами кіно №6
Тетерюк Марія. «Майдан» Сергія Лозниці: анатомія масового протесту №6
Швець Юлій. Тематичний план Держкіно: кволий чи нещадний? №1
Швець Юлій. Чи є творчі ідеї, яким позаздрив би Роман Балаян? №3
Широпаєв Олексій. Страшні люди Росії №6
Відгук
Дзюба Світлана. Лейф Ульссон: «Ми повинні бути щасливими, тому що ми люди» №4
Діалог
Губа Володимир: «Знайти мистецький код – музичний, кінематографічний і духовний…» №4
Карміц Марін: «Насамперед потрібна ідея» №2
Книга Олександр: «Вистави – не єдине завдання театру» №3
Коваль Степан: «Це все – наша країна…» №5
Краузе Кшиштоф, Кос-Краузе Йоанна: Хто вони сьогодні, цигани Європи? №1
Марченко Валентин: «Екран треба заповнювати українськими фільмами» №3
Маслобойщиков Сергій: «Мене цікавлять живі речі, як і живі почуття» №4
Пащенко Анастасія. Загублені світи Ірини Цілик №6
Селецкіс Івар: «Ми завжди перебуваємо в стосунках з часом» №1, №2
Ткаченко Тарас: «Наступний фільм буде дитячий» №5
Янчук Олесь: «Продюсерське приватне кіно і державна кінопрограма – різні категорії» №6
Довженкові – 120
Брюховецька Лариса. «До кіно я пішов з єдиною метою – робити комедійні фільми» №5
Зоріна Альона. Справа НКВС під назвою «Запорожець» №5
Свято Роксоляна. Про генія, народженого в селянській хаті №5
Згадаймо
Велимчаниця Ольга. Небо над безкрайнім полем. Спогади про Леоніда Бакштаєва №5
Дерев’янко Світлана. «У музеї кожне фото, кожен лист живі для мене...» №1
Скуратівський Вадим. Подвижник українського кіно №4
Лариса Брюховецька. Є хата, є Десна, але тебе нема… №6
Олександру Довженку – 120. Фоторепортаж з кіностудії його імені №6
Грицук Валентина. Учитель історичної достовірності №6
Історія
Гайдабура Валерій. «Гейша», або Гулагівські університети Йосипа Гірняка №4
Таранюк Владислав. «Я вам безмежно вдячна!» №1
Класика
Свято Роксоляна. Буйна маргаритка чеського кіно №4
Тетерюк Марія. Ален Рене – невтомний вигадник французького кіно №4
Мистецька хроніка
«Брати» на Московському МКФ №5
«Київська пектораль» – 2013 №3
«Ніка» для «Хайтарми» №3
«Сергій Параджанов і Україна» №1
«Таємну свободу» нагородили в Болгарії №1
Арешт Олега Сенцова №4
Арешт студентів університету ім. Карпенка-Карого №2
Білоруські нагороди «Одвічного повернення» №1
Вийшов у прокат «Трубач» №3
Виставки у Музеї театрального, музичного і кіномистецтва України №1
Грицук Валентина. «Бронек» скликає таланти №3
Грицук Валентина. VІІ конкурс професійних читців
імені Франка №4
Документальна шевченкіана №2
Документальний фільм про Леоніда Бикова №1
Конкурс читців ім. Тараса Шевченка №4
Короткий метр українських режисерів №4
Культурні діячі творитимуть «новий Донбас» №6
Лондонський Гамлет у Києві №4
Луцький театр хочуть закрити №2
Музей репресій у Пермі, де помер Василь Стус №6
Нагороди Одеського кінофестивалю №5
Не стало Григорія Кохана №2
Новикова Олена. 32-ий фестиваль німих фільмів в Порденоне №1
Олена Фетисова відмовилася від вірменської премії №3
Поновилися спроби вступу України в «Eurimagеs» №2
Премії НСКУ №4
Премія імені Олександра Довженка №6
Світла пам’ять Віталію Лінецькому №5
Сучасна українська п’єса на німецькій сцені №5
Тиждень українського кіно №6
Третій Київський фестиваль короткометражок №4
Україна в пошуках себе №6
Фестиваль кіно та урбаністики в Славутичі №3
Фестивальні маршрути українських фільмів №2
Фільм «Delirium» переміг на МКФ в Багдаді №1
На екранах
Брюховецька Лариса, Марченко Сергій. То про що фільм?
Діалог після перегляду №2
Брюховецька Лариса. «Креденс»: умотивований протест №3
Брюховецька Лариса. Циганська муза №1
Грицук Валентина. Інтимність помпезного, або «Великий музей» №4
Іванишина Лариса. Дійсність у тісному форматі №4
Пащенко Анастасія. Життя під звуки труби №4
Пащенко Анастасія. Красна Маланка: світ українського карнавалу №2
Пащенко Анастасія. Присмак штучності в казці про Силу №1
Пащенко Анастасія. Фільм без кисню №3
Свято Роксоляна. Вайдина епоха солідарності №1
Свято Роксоляна. Не лише Електра №2
Свято Роксоляна. Цивілізаційна труба №6
Тетерюк Марія. «Поводир»: вигадані пригоди на тлі реальних смертей №5
Тетерюк Марія. Жарти про подвійні стандарти №2
Тетерюк Марія. Комунікатативна антиутопія №6
Ямборко Ольга. Транс. Найкраща пропозиція №6
На сценах
Велимчаниця Ольга. Досить страждати? №4
Веселовська Ганна. Викрадачка щастя №3
Грицук Валентина. Глухі потяги до Сан-Франциска №6
Дзюба Світлана. «Співуча, як мій народ…» №1
Едемська Віра. «Емігранти»: від АА до ХХ №4
Липківська Анна. В очікуванні на виставу №4
Логвинова Ніна. Студентська «Осіння соната» №5
Пахолок Зінаїда. У променях жіночої душі №6
Скуратівський Вадим. Репертуарні сигнали національної катастрофи №2
Швець Юлій. Два дзеркала для епохи.
Огляд харківських вистав №2
Швець Юлій. Театр після театру. Харківський сезон у термінах революції №5
Нові книги
Грицук Валентина. Театр як розкіш спілкування №4
Екранний світ Сергія Параджанова №3
Іванишина Лариса. Концентрація художнього образу №5
Іванишина Лариса. Літопис доброї пам’яті №3
Максимова Ніна. Про українське кіно 1950–1970-х №5
Мицик Юрій. Цікава книга з ложкою дьогтю №3
Тетерюк Марія. Про українське кіно в наукових збірниках №3
Швець Юлій. Розум і стихія Українського Відродження №1
Обличчя
Авдєєнко Вікторія: «Дуже важливо позбуватися штампів» №4
Баша-Довженко Ксенія: «Щиро відкрита до роботи» №1
Брюховецька Лариса. Закон збереження творчої енергії (Марія Кочур-Форманюк) №4
Дроздовський Дмитро. Магічний трикутник Лариси Кадирової №2
Лефтій Антоніна: «Ми просто насолоджувалися присутністю одне одного» №1
Свято Роксоляна. О’Тул «Аравійський» – британець, який украв мільйон сердець №3
Польська мозаїка
Брюховецька Лариса. Польська тема в українському німому кіно №5
Велимчаниця Ольга. Януш Ґловацький. Людина з надією №5
Зануссі Кшиштоф: «Свободу здобувають у щоденній боротьбі» №5
Ідчак Олександра, Малецький Ґжеґош. Нове сторіччя в польському кіно. Спроба розвідки №5
Свято Роксоляна. (Само)критичний погляд на історію №5
Свято Роксоляна. «Дорожній патруль»: дискомфортна реальність №5
Смоленський Павел. Не можна змушувати до покути. Інтерв'ю з Яцеком Куронем №5
Український погляд на кіно Польщі. Круглий стіл №5
Професія: режисер
Дениско Тетяна. Отар Іоселіані: філософ, зачарований плином життя №5
Свято Роксоляна. Такий різний Балабанов №2
Тетерюк Марія. Скромна правдивість людського існування у фільмах Хон Сан Су №2
Тарасові Шевченку – 200
Брюховецька Лариса. «Наймичка»: фільм рідкісного жанру №3
Брюховецька Лариса. «Сон» у Київському ТЮГу №4
Брюховецька Лариса. Поезія для спраглих №4
Брюховецька Лариса. Той, хто провістив світанок №2
Грицук Валентина. Красуня чи муміфікований фараон? №3
Дзюба Свiтлана. «Переведіть мене через життя...» №3
Іванишина Лариса. Тарас Шевченко: імператив України №3
Іванишина Лариса. Фільм-опера «Наймичка» зворушує, як і 50 років тому №2
Козак Богдан. Сила Шевченкової поезії №3
Пащенко Анастасія. Експедиція по Аралу №5
Пащенко Анастасія. Мотиви і образи Кобзаря в кіно №1
Рябчук Софія. Порозуміння без перекладу №4
Свято Роксоляна. Тарас Шевченко: актуалізація й особисті коментарі №3
Стефанова Галина: «Дивлюсь на Шевченка Варвариними очима» №2
Тетерюк Марія. Некоректне ставлення до кіноспадщини. «Шевченко 200» №3
Теорія
Брюховецька Ольга. Несвідоме Донбасу: «Квітка на камені» Сергія Параджанова №6
Дроздовський Дмитро. Шерлок Холмс у кіноінтер’єрі ХХІ століття №3
Пащенко Анастасія. «Космотворчий» і «есхатологічний» мотиви в українському поетичному кіно №5
Пащенко Анастасія. «Танго зі смертю»: образи каральної системи в українському кіно №3
Тетерюк Марія. «Саят-Нова», або «Колір граната», Сергія Параджанова: трансформації оповідної структури фільму №1
Фестивалі
Велимчаниця Ольга. «Мандрівний вішак»: театр у пошуках простору №1
Дзюба Світлана. Чеський шлях до свободи: кінодокументи №6
Дзюба Світлана. Що виробляє Київський експериментально-механічний завод? №6
Новікова Олена. Український слід на «Берлінале» №3
Ріпенко Юрій, Таранюк Владислав. Кіноаматори-2013. У нас і за кордоном №1
Свято Роксоляна. «Docudays UA»: гаряча пора для документального кіно №4
Свято Роксоляна. «Молодість» без турбулентності №1
Скоморощенко Ольга. SEMINCI-58: рух уперед №2
Скоморощенко Ольга. Малага-2014: сімнадцята весна іспанського кіно №4
Тетерюк Марія. Особисті історії про інші світи (64-й «Берлінале») №3
Тетерюк Марія. Шекспір, якого ви ще не бачили №5
Хорошко Анна. «Мельпомена Таврії»: свято театру всупереч обставинам №5
Цибенко Микола. Чарівність сценічної казки №2
Швець Юлій. Одеський МКФ як дзеркало війни №6
Корисні статті для Вас:   "Молодість" без турбулентності2014-02-09   «Танго зі смертю»:жіночі образи каральної системи в українському кіно2014-05-15   "Саят-Нова", або "Колір граната":трансформація оповідної структур2014-02-13     |