Актуально
Іван Дзюба. Перший в СРСР акт публічного протесту
Лариса Брюховецька. «Тіні забутих предків»: культ краси всупереч глобалізації
Польська мозаїка
Адам Кароль Дроздовський. Багато правд
Яцек Цесляк. Час зламу, час кризи
Каліна Залевська. Режисери, драматурги, сценографи
Катажина Токарська-Стангрет. Тадеуш Кантор. Митець бідного століття
Халіна Вашкель. Сучасний ляльковий театр у Польщі
Анджей Северин: «Я приїхав в Україну з відкритими серцем і розумом, і з порожньою кишенею»
Ольга Велимчаниця. Зустрічі з польським театром у Варшаві
На екранах
Лариса Брюховецька. Анімаційний серіал про Україну
Роксоляна Свято. «Фенікс», або Повернути втрачене обличчя
Юлій Швець. Хто ви, містере Блум?
Дмитро Дроздовський. «Непередбачувана перевага невігластва»: Голлівуд проти Бродвею у кіно після-постмодерну
Юлій Швець. Про що ми кажемо, коли кажемо про кіно, або Красиві та самотні
Обличчя
Вікторія Ільків. «Подвійна зоря» Тамари Яценко
Історія
Валерій Гайдабура. Її вітали Жан Кокто, Пікассо, Леже…
Василь Красенко. Моя робота у режисера Довженка.
Юрій Мицик. Українські кінозірки Голлівуду. Майк Мазуркі
Нові книги
Вадим Скуратівський. Формула української історії
Мистецька хроніка
На екрані – Києво-Могилянська академія. До 400-річчя
Польська нагорода «Добровольців Божої чоти»
Наше кіно в Бухаресті
«Ukrainian StreetArtFestival»
Фільм «Бекендор» покажуть у рамках Нью-Йоркського кінофестивалю
«Жива ватра» в Карлових Варах
Сучасна британська драма для українських режисерів
Українські стрічки на документальному МКФ у Лондоні
Пожежа в Черкаському драмтеатрі
Корисні статті для Вас:   Протистояти Голлівудському більшовизму2004-02-11   Париж-Монреаль-Торонто2004-02-11   Алла Бабенко: «Там багато позитивної енергетики»2004-02-11     |