|
|
|
Зміст номера 2003:#1 |
|
|
|
              Сторiнки: 1 2 3 4 5
|
|
|
|
Круглий стіл Кіно-Театру
Участь беруть кінодраматурги Василь Портяк, Андрій Курков, кінодраматург і кінознавець Людмила Лемешева, кінокритики Раїса Бєляєва, Володимир Кузьмук, Лариса Брюховецька.
|
|
 
|
Ольга Кирилова
«Відродження й модернізація української драматургії. Українські утопії – британські кальки» – під такою назвою проходила з 7 по 11 жовтня 2002 року українсько-британська конференція драматургів. Спеціально запрошені з Великої Британії драматурги-інструктори Стів Ґуч, Тоні Крейз, Ребекка Прічард та Еймі Розенталь проводили з українськими колеґами семінари зі стратеґій та майстер-класи з розвитку драматургічних моделей.
|
|
 
|
Олена Рибальська
Пересічна радянська людина жила в інформаційному вакуумі, тому нічого не знала про багато явищ так званого буржуазного світу, у тому числі й про М-TV. Тільки в часи Перебудови з таких передач, як «До та після півночі», «Погляд», глядачі дізналися, що «сучасна естрадна пісня» може в телеверсії мати відеоряд, відмінний від запису з концерту, і зветься він «музичним кліпом».
|
|
 
|
Лариса Брюховецька
Фільм звучить актуально, бо цифри втрат України під час
війни не розголошувались, не кажучи про такі драми, як, наприклад, воєнні дії в Криму чи на Букринському плацдармі. То це що, доля України - дізнаватися правду про себе через 60 років?
|
|
 
|
Віра Кандинська
Дончик Андрій Віталійович – кінорежисер, головний режисер студії «1+1», відомий кінорежисер, автор знакового фільму «Кисневий голод» сьогодні не знімає кіно, і взагалі
не знає, чи можна тепер знімати.
|
|
 
|
Борис Юр’єв
(Матеріали з чернігівських архівів.) У лютому-березні 1937 року О.Довженко знімав у Чернігові і поблизу нього епізоди до кінофільму «Щорс». Першу команду операторам він подав 25 лютого. Сценарій був побудований за маршрутами боїв М. Щорса.
|
|
 
|
Ганс Шлеґель
Цього року італійці запросили керувати кінофестивалем La Biennale di Venezia «варяга» — швейцарця Моріца де Хадельна, який покликав на «Велику Раду» кінознавця Г. І. Шлеґеля, з яким 15 літ працював у Берліні. Відомий історик кіно звернув увагу на те, що кінофестиваль у Венеції починався під знаком дивного «флірту» кіно номенклатури Сталіна і Муссоліні й радянські картини на перших двох переглядах мали великий успіх.
|
|
  next page >>  
|
|
|
|
Гарячі новини на Facebook
|
|
|
|
|
   
   
|
|