Домашня сторінка
Діалог | Зміст | Історія | Мистецька хроніка | На екранах | На сценах | Нові книги | Обличчя | Професія: режисер | Фестивалі |

  Навігація

Останній
номер

Архів

Автори

Кіноклуб

Про нас

Пошта

Пошук

 
 
 
Розсилка
Зміст номера 2017:#3
              Сторiнки: 1 2 3 4
навігація по сторінках

  Діалог:

1. Неда Неждана: «Переклади п’єс – це "драматургічна" асоціація України
Світлана Дзюба
У Національному центрі ім. Леся Курбаса відбувся передпрем’єрний показ п’єси французького драматурга Жака Моклера «Репетиція в театрі злочину» в перекладі Неди Нежданої, створений у співпраці з театральним об’єднанням «Чорний промінь» як продовження проекту Центру «Світова драматургія. Діалог театральних культур».

 
  Зміст:

2. Зміст №3, 2017
Редакція
Зміст №3, 2017

 
  Історія:

3. Філософські мотиви «Соляріса» Андрія Тарковського
Юлія Журавель
4 квітня кінематографічна спільнота і шанувальники таланту Андрія Тарковського відзначили його 85-річчя, вкотре переглядаючи і осмислюючи його фільми. Пропонуємо погляд на екранізацію роману Станіслава Лема представниці наймолодшого покоління глядачів, які знайомляться з творчістю Майстра вперше.

 

4. Національні світи кіно 1920-х. До 95-річчя ВУФКУ
Лариса Брюховецька
Багатонаціональна Україна часів українізації вела зважену політику, підтримуючи нації, які проживали на її території, надавала можливість для їхнього культурного розвитку. Прикладом такої політики був і кінематограф: упродовж 1925–1930 років на Одеській і Ялтинській кінофабриках виходили фільми, присвячені євреям, кримським татарам, полякам, росіянам. Наскільки важливо було для кінематографістів зберігати на екрані національну ідентичність персонажів, свідчить, зокрема, такий факт: для зйомок у масових сценах фільму «Гамбург» режисер Володимир Баллюзек запросив німців, які мешкали в Одесі.

 

5. Історичні контексти Довженкового «Щорса»
Вадим Скуратівський
19 березня 1939 року в московському кінотеатрі «Ударник» делегатам ХVІІІ з’їзду ВКП(б) показали новий фільм Олександра Довженка. «Щорс». Овація глядацької зали… Зали, яка, зрозуміло, знає, що фільм той створювався під особистим – і пильним – патронатом диктатора. Того самого, який на з’їзді, за кілька днів до перегляду, кинув репліку, у зв’язку зі стрімким зростанням обороноздатності СРСР, про повне усунення із радянської військової сфери «Тухачевського з його негідниками» («Тухачевський и его изверги»).

 

6. Поетично про авангард, або Погляд Балаяна на творчість Петрицького
Олександра Орлова
«Анатоль Петрицький». Автори сценарію: Роман Корогодський, Юрій Макаров. Режисер Роман Балаян. Оператор Ігор Беляков Композитор Володимир Губа. «Укркінохроніка», 1970 Оцифровано Державним архівом кінофотофонодокументів ім. Пшеничного

 
  Мистецька хроніка:

7. Мистецька хроніка
Редакція
Мистецька хроніка

 

next page >>
 
Гарячі новини на Facebook

 
 
 
 
  Опитування

Шановний читачу!
Ми проводимо невелике опитування, що має на меті визначити преференції наших читачів. Ваші відповіді допоможуть нам зробити журнал “Кіно-Театр” ще цікавішим для Вас.

  Рубрики
Діалог | Зміст | Історія | Мистецька хроніка | На екранах | На сценах | Нові книги | Обличчя | Професія: режисер | Фестивалі |
  Навігація
Домашня | Останній номер | Автори | Архів | Кіноклуб | Про нас | Передплата | Пошук | Пошта |
  Copyright
© 2006 KTM
Всі права застережено. Використання матеріалів КТМ дозволяється за умови посилання на КТМ. Передрук, копіювання інформації в будь-якому вигляді суворо заборонено.
  Інфо
© 2006 KTM
Програмування сайту
Фролова Аліна
Системний супровід
Білослудцева М.