|
|
|
Зміст номера 2004:#5 |
|
|
|
              Сторiнки: 1 2 3 4
|
|
|
|
|
|
Лист від Кіри Муратової
Є таке поняття у Льва Толстого: «ієрархія предметів». Щодо нього належало б додати — «та персон». Поняття, поруйноване у національних стихіях минулого століття, а особливо вже зовсім декадентським його епілогом — «постмодернізмом». А проте ієрархія предметів та персон усе ж таки залишається — у біжучій історії. У її мистецтвах теж. Серед іншого — екранних. Кіра Муратова — визнаний гросмейстер тих мистецтв. У нинішній ієрархії кінематографічних персон вона посідає одне із найперших місць. Якщо не першие. Саме тому напрочуд цікава її думка про біжучий кінематографічний процес. Національний та весь інший. Саме тому вкрай цікава її думка про фільм Юрія Іллєнка «Молитва за гетьмана Мазепу». Сама рецепція цього фільму нашою великою режисеркою. Муратовська рецепція фільму, що його й досі, нерідко нещадно, атакує кінокритика. Національна і вся інша. Кіра Георгіївна Муратова — вочевидь на позвах з цією критикою. Гадаємо, що ця обставина матиме певне значення для поновлення — справді переконливої ієрархії сучасних кінематографічних предметів. А також його імен. Вадим Скуратівський.
|
|
 
|
Лариса Іванишина
23 червня відбулася характерна для нашого часу розмова — виїзне засідання Комітету з питань культури і духовності Верховної Ради України на кіностудії імені О.Довженка.
|
|
 
|
Бесіду веде Віра Кандинська
У вересні цього року глядачі зможуть побачити новий чотирисерійний телефільм Андрія Дончика, знятий на замовлення каналу «1+1» і Міністерства культури України, — сучасну версію п’єси Івана Франка «Украдене щастя». Сценарій Сергія та Марини Дяченків. Оператор — Володимир Гуєвський. В ролях: Наталя Доля (Анна), Олексій Богданович (Микола), Анатолій Пашинін (Михайло).
|
|
 
|
|
|
Валерій Фомін
«Своєрідна творчість Довженка, його філософські погляди, життєва і творча доля постійно привертають до себе увагу. Про це засвідчує поява нових досліджень, а також публікації раніше недоступних архівних матеріалів, що проливають світло на факт постійного нагляду секретних служб за Довженком, показують брутальне втручання у його творчість чиновників. Про це йдеться, зокрема, і в публікації російського дослідника Валерія Фоміна, який послідовно вивчає проблему «митець і влада». Не менш важливою є нова інтерпретація творчості видатного майстра — саме таким є дослідження сербського режисера Петара Любоєва.»
|
|
 
|
Андрій Дорош
Довженко в Галичині (зі спогадів Ю.Дороша)
|
|
 
|
Лариса Брюховецька
«Європейська демократія — радянський тоталітаризм» Як світоглядна опозиція О.Довженка.
|
|
 
|
Петар Любоєв
«Є твори й автори, які знову і знову викликають до себе інтерес. До таких належить Олександр Петрович Довженко. Ми вважаємо, що слід поновити інтерес до творчості цього автора, який здійснив переворот у кіномистецтві, адже український поет екрану займає в російському радянському кінематографі найважливіше місце серед інших діячів пожовтневого кінематографічного руху.»
|
|
  next page >>  
|
|
|
|
Гарячі новини на Facebook
|
|
|
|
|
   
   
|
|