|
|
|
Зміст номера 2009:#4 |
|
|
|
              Сторiнки: 1 2 3
|
|
|
|
15 травня з нагоди 150-ї річниці з дня народження Панаса Саксаганського в Музеї видатних діячів України відбувся круглий стіл, присвячений питанням історії та сьогодення українських театральних процесів. У ньому брали участь Вадим Скуратівський, Лесь Танюк, Андрій АлександровичДочевський, Ігор Безгін, Володимир Коляда, Людмила Нагорна, Віктор Гирич, Станіслав Мойсеєв, Галина Яблонська.
Вела круглий стіл Лариса Брюховецька
|
|
 
|
Анна Погрібна
Наприкінці квітня з урочистим візитом Україну відвідали Генерал-губернатор Канади Мікаель Жан та її чоловік – відомий режисер-документаліст і діяч культури Канади – Жан-Даніель Ляфонд.
|
|
 
|
Розмову веде О-Н. Науменко
Фільм братів Васильєвих «Чапаєв», знятий 75 років тому, – чи не єдина довоєнна стрічка, яка й досі приваблює пересічного глядача. Секрет її популярності криється у привабливості головного героя – легендарного комдива у виконанні Бориса Бабочкіна. Однак чи схожі були в житті Чапаєв і Бабочкін? І що дала акторові слава бойового командира? Наталія Бабочкіна, донька актора (а також дружина кінооператора Анатолія Петрицького), розповіла про життєвий і професійний шлях свого батька.
|
|
 
|
Розмову веде О-Н. Науменко
Кінооператор Анатолій Петрицький, син українського художника Анатоля Петрицького, уже понад півстоліття працює на кіностудії «Мосфільм». Саме йому разом з українським режисером Сергієм Бондарчуком випало створити наймасштабніший фільм радянського та світового кіно – «Війну і мир».
На картину, що триває близько шести годин, було витрачено чотири роки й близько 100 мільйонів доларів (за нинішнім обчисленням це 500 мільйонів). Отже, це найдорожчий фільм усіх часів. Картина потрапила до Книги рекордів Гіннеса за кількістю статистів, задіяних у батальних сценах, – 120 тисяч військових в історичних костюмах вийшли на «Бородінський бій». Цей рекорд досі не побито.
Та попри це Анатолія Петрицького доля не балувала: із Бондарчуком він більше не працював, із Данелією також зняв лише одну стрічку (проте яку!) – «Міміно»...
|
|
 
|
Розмову веде Лілія Бондарчук
8 квітня цього року в Києві відбувся допрем’єрний показ нового фільму Кшиштофа Зануссі «Серце на долоні» – спільного польсько-українського проекту (продюсери: Влодзімеж Нідерхауз і Олег Кохан), – яким відкрилися IV Дні польського кіно в Україні.
Головні герої стрічки – олігарх Костянтин (Богдан Ступка) та юнак Стефан (Марек Куделко). Через безперервну низку невдач хлопець намагається вкоротити собі віку, тоді як Костянтин, дізнавшись, що його врятує тільки пересадка серця, оскаженіло шукає способи подовжити свої літа. Почувши про Стефанову спробу самогубства, мультимільйонер збагнув, як «допомогти» юнакові, а головне – як зберегти власне життя.
Із Зануссі кореспондент «Кіно-Театру» спілкувалася напередодні Католицького Великодня.
|
|
 
|
|
|
Роксоляна Свято
Їржі Менцелю пощастило дебютувати в час, що, як невдовзі з’ясувалося, був «золотим» для чеського кінематографа. На початку 1960-х з’явилося ціле покоління талановитих молодих режисерів, народжених у 1930-ті, головним чином, випускників празького FAMU (кінофакультету Академії музичного мистецтва) – крім Їржі Менцеля, також Вєра Хітілова, Яроміл Їреш, Іван Пассер, Ян Нємец, Евальд Шорм, Ярослав Папоушек, Франтішек Влачіл і, звісно, найвідоміший з-поміж них – Мілош Форман.
|
|
 
|
Нагороди
«Київська пектораль»
Ретроспектива фільмів Зануссі
Монреальська прем’єра
Українське кіно на фестивалі у Вісбадені
Європейські фільми в Києві
Вечір пам’яті
Виставки до дня народження М. Гоголя
Фестиваль Набокова
Чеське кіно «золотої доби»
Русальний цикл
Конкурс
ім. М.Яковченка
|
|
  next page >>  
|
|
|
|
Гарячі новини на Facebook
|
|
|
|
|
   
   
|
|